PracaGrupypl.praca.dyskusje › odprawy przy zwolnieniach grupowych?

  • 1. Data: 2003-05-18 17:57:13
    Temat: odprawy przy zwolnieniach grupowych?
    Od: "Annopolus" <a...@o...pl>

    Prosze o pomoc!!!
    Szykuja sie zwolnienia u mnie w firmie, w ktorej pracuje juz ponad 7 lat.
    Obecnie jestem na urlopie wypoczynkowym (tuz po macierzynskim) ale zamierzam
    wziac jeszcze kilka miesiecy urlopu wychowawczego. Czy:
    - gdyby zwolniono mnie jeszcze teraz, kiedy jestem na wypoczynkowym,
    przysluguje mi odprawa, zakladajac, ze w firmie wiadomo iz zamierzam od
    lipca zostac na wychowawczym?
    - bedac na urlopie wychowawczym przysluguje mi odprawa?
    Urlop wypoczynkowy konczy mi sie 01.07.2003r.

    Z gory dziekuje!
    Anka

  • 2. Data: 2003-05-18 18:21:23
    Temat: Re: odprawy przy zwolnieniach grupowych?
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 18 May 2003 19:57:13 +0200, "Annopolus"
    <a...@o...pl> zakodował:

    >- gdyby zwolniono mnie jeszcze teraz, kiedy jestem na wypoczynkowym,

    W zasadzie nie można wypowiedzieć umowy pracownikowi, który jest
    nieobecny w pracy i ta nieobecność jest usprawiedliwiona.
    Co do samej odprawy, to zależy, czy firma zatrudnia ponad 20 osób. Od
    1 lipca mniejsze firmy nie będą wypłacały odpraw.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775