PracaGrupypl.praca.dyskusje › escort-girl - co to?

  • 11. Data: 2005-07-22 14:14:28
    Temat: Re: escort-boy - gdzie to ?
    Od: "Steven Baggs" <s...@m...com>

    "Mr V" <v...@o...pl> wrote in message
    news:dbqolb$m3b$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > MAG napisał(a):
    > A spotkałaś sie może z takimi samymi ogłoszeniami, tylko dla boy'ów ? :]
    > Tak z ciekawści pytam, nie żebym chciał oferować komuś swoje usługi i
    > prosze do mnie nie mailować w tej sprawie bo i tak nie odpowiem ;)

    ja bym chcial takie uslugi oferowac. A sypialbym z nimi za friko jako taki
    bonus ;-)

  • 12. Data: 2005-07-22 19:20:51
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Steven Baggs" <s...@m...com> napisał w wiadomości

    > "Mr V" <v...@o...pl> wrote in message
    >
    > ja bym chcial takie uslugi oferowac. A sypialbym z nimi za friko jako taki
    > bonus ;-)

    Pewnie myslisz, ze mlode i ladne kobiety by Ci sie trafialy? :D
    Takie uslugi zamawiaja ci, ktorzy nie sa albo dosc ladni, albo dosc
    interesujacy osobowosciowo lub mili w kontakcie, zeby osobe o odpowiedniej
    klasie i innych cechach oczarowac soba na stale i bez koniecznosci czynienia
    z tego transakcji.

    I.

  • 13. Data: 2005-07-24 11:56:28
    Od: "MG42" <m...@g...pl>

> [...]
    > interesujacy osobowosciowo lub mili w kontakcie, zeby osobe o odpowiedniej
    > klasie i innych cechach oczarowac soba na stale i bez koniecznosci

    Niekoniecznie. Takie usługi zamawiaja ci co nie mają życzenia/czasu aby
    poznawac kogos na stale a potrzebuja szybkiego loda przed obiadem.

  • 14. Data: 2005-07-24 18:14:16
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "MG42" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Niekoniecznie. Takie usługi zamawiaja ci co nie mają życzenia/czasu aby
    > poznawac kogos na stale a potrzebuja szybkiego loda przed obiadem.
    Tu mowisz o zwyklej prostytutce, a od escorta domaga sie jeszcze klasy w
    celu robienia nia/nim wrazenia na innych i zaspokojenia potrzeby
    rozmowy/kontaktu z kims, kto sprawnie gra osobe zachwycona Toba. IMHO jest
    to jeszcze bardziej tragiczna sytuacja niz placenie za sam seks.

    I.

  • 15. Data: 2005-07-27 21:57:42
    Od: "MG42" <m...@g...pl>

> [...]
    > rozmowy/kontaktu z kims, kto sprawnie gra osobe zachwycona Toba. IMHO jest
    > to jeszcze bardziej tragiczna sytuacja niz placenie za sam seks.

    No nie wiem. Znam wiele większych tragedii w życiu. Mieć pieniądze na
    wszystko to jeszcze nie tragedia.