PracaGrupypl.praca.dyskusje › dziwny jest ten kraj :-(

  • 11. Data: 2003-05-12 18:38:03
    Temat: Re: dziwny jest ten kraj :-(
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Lisa Foo" <l...@p...onet.pl> wrote in message
    news:b9op0b$ibm$1@news.onet.pl...

    > Przypomniało mi się jeszcze coś a'propos rocznika statystycznego.
    > Była tam informacja o imporcie węgla z RPA.
    > Też ładny kwiatek co ?

    Dla laika węgiel dzieli się na piecowy i grillowy...

    Tomek Z.

  • 12. Data: 2003-05-13 08:21:12
    Temat: Odp: dziwny jest ten kraj :-(
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik Dawid <t...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napi
    sał:BAE59315.2152%t...@p...pl...

    > haha akurat z Hipermarketen w Polsce jest jeszcze ciekawiej
    > Sa one zwolnione z podatkow - rozne kombinacje ulgii itd.

    O jakim podatku mówisz? No bo chyba nie o Vacie ani o dochodowym.
    Podaj mi podstawę prawną, która uprawnia kogokolwiek do zwolnienia jakiejkol
    wiek firmy z podatku dochodowego (poza specjalnymi strefami ekonomicznymi, a
    le to akurat nie dotyczy, bo hipermarkety nie są lokalizowane w SSE).

    W polsce nie ma możliwości zwolnić kogokolwiek z podatku dochodowego (poza S
    SE).

    Jeżeli uważasz, ze korzystają z jakichś zwolnień podatków, "kombinacji" i ul
    g, to powiedz mi - jakich konkretnie?

    > Przeciez przyczyna wykupienia Hit'a przez Tesco w Polsce bylo nic innego n
    iz
    > zakonczenie sie okresu zwolnienia podatkowego Hit'a, Tesco ja jeszcze ma
    > jakis czas wiec czemu nie fuzja ;-))) zarobia miliardy i do tego Polske
    > kiwna na gruuuuuuby szmal.

    Zanim będziesz ropowszechniał jakąś plotkę, to weź najpierw się upewnij czy
    masz rację.

    Rafał

  • 13. Data: 2003-05-13 08:44:18
    Od: "Michał Gancarski" <w...@e...org.pl>

    l...@p...onet.pl
> [...]
    > kiwna na gruuuuuuby szmal.
    >
    > Ciekawe swoja droga jak mocno wlasciciele tych obu zrywaja boki ze smiechu

    A co to ma wspólnego z kątownikiem?

    --
    ++ Michał Gancarski ++
    ++ w...@e...org.pl ++

  • 14. Data: 2003-05-13 09:37:30
    Od: "Spiderman" <s...@p...onet.pl>

    [ciach]
    > A co to ma wspólnego z kątownikiem?

    Nie gadaj temat dosc ciekawie odbiegl od katownika, jestem ciekawy czy
    faktycznie tak jest, gdzie to mozna sprawdzic ?
    Zadzwonic do ksiegowej w Tesco ? Moze maja jakies ulgi w zamian za
    inwestycje wokol hipermarketu ?
    Tutaj gdzie mieszkam jest Auchan i Liroy Merlin wiem prawie na pewno, że to
    dzięki ich inwestycją przebudowali całą okolicę. To nie zmienia natomiast
    faktu, że mały biznes w okolicy padł na pysk.

  • 15. Data: 2003-05-13 12:52:38
    Od: "CyberBob" <-...@h...pl>

    Ta sama sprawa tyczy sie owoców i warzyw i miesa i zboza. Nawet marihuane
    importuja ;)
    To Panowie od kształtowania gospodarki (takze zatrudnienia) decyduja czy
    lepiej nabyc krajowe czy importowac za 50% polskiej ceny.
    Prosta zasada, polski szewc nie ma roboty, a od Chinoli zwozimy tonami
    papcie. Szewc z glodu pada patrzac na Fakty TVN a Chinczyk cieszy ryjek.

    Użytkownik Michał Gancarski <w...@e...org.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b9mglj$sgh$...@n...news.tpi.pl...

  • 16. Data: 2003-05-13 14:16:56
    Od: "Michał Gancarski" <w...@e...org.pl>

> [...]
    > Prosta zasada, polski szewc nie ma roboty, a od Chinoli zwozimy tonami
    > papcie. Szewc z glodu pada patrzac na Fakty TVN a Chinczyk cieszy ryjek.

    Ryjek cieszy też osoba, którą wreszcie stać na buty.