PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy nalezy mi sie zasilek?

  • 1. Data: 2003-05-11 07:33:03
    Temat: Czy nalezy mi sie zasilek?
    Od: " Mareczek" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam, kilka dni temu stracilem prace. Od listopada 2001 do grudnia 2002
    Mialem umowe zlecenie, a od lutego 2003 do konca kwietnia 2003 umowe o prace.
    Jezeli nalezy mi sie zasilek. To z jakimi dokumentami mam sie zglosic do
    urzedu pracy? Jestem rownoczesnie studentem zaocznym. I ile wyniesie moj
    zasilek? Z gorzy dziekuje Marek

  • 2. Data: 2003-05-13 08:53:43
    Temat: Re: Czy nalezy mi sie zasilek?
    Od: "dario" <d...@o...pl>

    niestety nie należy Ci się zasiłek , żeby mieć zasiłek trzeba mieć stosunek
    do pracy przynajmniej przez rok. Umowy zlecenia nie dają stosunku do pracy.
    Niestety Takie jest popierdolone polskie prawo.

    http://www.gazeta.pl/usenet/