PracaGrupypl.praca.dyskusjedziwny jest ten kraj :-( › Odp: dziwny jest ten kraj :-(
    From: "Rafal" <?@?.?>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: dziwny jest ten kraj :-(
    Date: Tue, 13 May 2003 10:21:12 +0200

    Użytkownik Dawid <t...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napi
    sał:BAE59315.2152%t...@p...pl...

    > haha akurat z Hipermarketen w Polsce jest jeszcze ciekawiej
    > Sa one zwolnione z podatkow - rozne kombinacje ulgii itd.

    O jakim podatku mówisz? No bo chyba nie o Vacie ani o dochodowym.
    Podaj mi podstawę prawną, która uprawnia kogokolwiek do zwolnienia jakiejkol
    wiek firmy z podatku dochodowego (poza specjalnymi strefami ekonomicznymi, a
    le to akurat nie dotyczy, bo hipermarkety nie są lokalizowane w SSE).

    W polsce nie ma możliwości zwolnić kogokolwiek z podatku dochodowego (poza S
    SE).

    Jeżeli uważasz, ze korzystają z jakichś zwolnień podatków, "kombinacji" i ul
    g, to powiedz mi - jakich konkretnie?

    > Przeciez przyczyna wykupienia Hit'a przez Tesco w Polsce bylo nic innego n
    iz
    > zakonczenie sie okresu zwolnienia podatkowego Hit'a, Tesco ja jeszcze ma
    > jakis czas wiec czemu nie fuzja ;-))) zarobia miliardy i do tego Polske
    > kiwna na gruuuuuuby szmal.

    Zanim będziesz ropowszechniał jakąś plotkę, to weź najpierw się upewnij czy
    masz rację.

    Rafał