PracaGrupypl.praca.dyskusjedyspozycyjność w pracy? › dyspozycyjność w pracy?
    From: "gargamel" <s...@d...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: dyspozycyjność w pracy?
    Date: Thu, 8 Jan 2009 17:11:08 +0100
    Sender: B...@p...centertel.pl

    witam,

    natknąłem się na oertę pracy pewnego skośnookiego pracodawcy i cuś takeigo
    mnie zaniepokoiło: mianowicie zmianowy syustem pracy (to żaden problem)
    poroblem w tym że pracodawca ustala sobie grafik dla pracowników siakoś tak
    dziwnie że pracuje sie część dni na rano, część na popołudnie a część na
    nocki, oczywiście pora pracy dla mnie nie jest zadnym problemem, ale
    niestałość tej pory:O(
    ja oczywiscie mówgbym z chęcią pracować na same nocki nawet, ale okazało sie
    że to niemożliwe, czyli trzeba być aktycznie dyspozycyjnym dla pracodawcy
    przez cały miesiac, czyli żadnej drógiej, czy trzeciej pracy nie mogę mieć,
    bo nie miałbym stałych pór pracy, i tak się zastanawiam czy to zgodne z KP?
    boi p[rzecież mam być dyspozycyjny 24/h/7 a to trochę dziwne, co o tym
    myślicie?