PracaGrupypl.praca.dyskusje › swiadectwo pracy z nieistniejacego zakladu

  • 1. Data: 2009-01-08 12:40:39
    Temat: swiadectwo pracy z nieistniejacego zakladu
    Od: "miedza" <n...@p...pl>

    Witam, w jaki sposob i skad odzyskac swiadectwo pracy sprzed 8 lat z firmy,
    ktora juz nie istnieje? Swiadectwo ktore mialem zgubilem, okazuje sie byc mi
    potrzebne.

    prosze o odpowiedzi i pomoc

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-01-08 16:40:16
    Temat: Re: swiadectwo pracy z nieistniejacego zakladu
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "miedza" napisał:
    > Witam, w jaki sposob i skad odzyskac swiadectwo pracy sprzed 8 lat z
    > firmy, ktora juz nie istnieje? Swiadectwo ktore mialem zgubilem, okazuje
    > sie byc mi potrzebne.

    dla mnie świadectwa pracy to relikty PRLu dlatego tak sie zastanawiam po co
    to je i z czym sie to je?:O)

  • 3. Data: 2009-01-08 18:58:08
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Thu, 8 Jan 2009 13:40:39 +0100, "miedza" <n...@p...pl> wklepał(-a):

    >Witam, w jaki sposob i skad odzyskac swiadectwo pracy sprzed 8 lat z firmy,
    >ktora juz nie istnieje? Swiadectwo ktore mialem zgubilem, okazuje sie byc mi
    >potrzebne.

    Poszukaj tu (Baza zlikwidowanych lub przekształconych zakładów pracy)
    http://www.zus.pl/default.asp?p=4&id=582

    Poza tym - urząd miasta/gminy/województwa, lokalne Archiwum Państwowe.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 4. Data: 2009-01-08 22:29:55
    Od: "miedza" <n...@p...pl>

    > dla mnie świadectwa pracy to relikty PRLu dlatego tak sie zastanawiam po
    > co to je i z czym sie to je?:O)

    moj nowy szef chce nie wiedziec czemu...

  • 5. Data: 2009-01-09 11:33:49
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    miedza napisał/a:

    > moj nowy szef chce nie wiedziec czemu...

    Może do stażu pracy, do nagrody jubiluszowej.

    --
    animka

  • 6. Data: 2009-01-09 11:39:34
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Jan 9, 12:33 pm, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Może do stażu pracy, do nagrody jubiluszowej.

    Lub chociażby do dodatkowych 6 dni urlopu.

    --
    mihau

  • 7. Data: 2009-01-10 14:58:24
    Od: "miedza" <n...@p...pl>

    Lub chociażby do dodatkowych 6 dni urlopu.

    a ja wiem... szkola srednia + 14 lat pracy i mu sie chce jakies stare
    swiadectwa :)