PracaGrupypl.praca.dyskusje › dyspozycyjność w pracy?

  • 71. Data: 2009-01-21 11:03:41
    Temat: Re: dyspozycyjność w pracy?
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sat, 17 Jan 2009 00:20:40 +0100, gargamel napisał(a):

    > ok, żebys tyle nie gadał i podał przynajmniej jeden akapit tego kodeksu
    > mówiacy o obowiazku zoistawania przez pracownika w nadgodzinach to będzie
    > szybciej?:O)

    Jak się czyta tWOJE(*) posty, to podpisuje się za obowiązkowym badaniem
    psychologiczno-psychiatrycznym rodziców przed SPÓŁKOWNIAEM. Uniknęłoby się
    wtedy zabiegu aborcji, który absolutnie powinien zostać wykonany na twojej
    matce w okresie ciąży z tobą.

    A wracając do tematu:
    dział 6, rozdział 5, art 151 §1 ust. 2 (1 raczej tylko dla
    specjalistycznych grup zawodowych)

    Chyba już sobie potrafisz teraz odpowiedzieć na swoje pytania skierowane
    pod moim poprzednim ostem?
    bardzo to wątpliwe .... ale trudno - okaże się :)

  • 72. Data: 2009-01-21 20:59:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gl820r$2st$3@news.wp.pl gargamel <s...@d...eu>
    pisze:

    > ok, masz rację zabrnąłem, wiec zprostuje:O)
    > KP daje możliwosć zatrudniania w nadgodzionach, natomiast nie nakłada
    > obowiązku pracy w nadgodzinach i skończmy z nadinterpretacją
    > sfluistrowanych pracodafcuf!:O)
    Jest tak: KP pozwala pracodawcy zlecić (nakazać) pracownikowi pracę w
    godzinach nadliczbowych.
    Praca taka możliwa jest w określonych sytuacjach oraz na określonych
    warunkach płacowych.
    Warunki te mogą ograniczać się do ustaleń kodeksowych, bądź płynąć z ustaleń
    umownych (tu także są ograniczenia).
    I to tyle. Dalsza dyskusja jest zbędna, zapoznaj się z odpowiednimi
    materiałami.

    --
    Jotte

  • 73. Data: 2009-01-21 21:15:49
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Użytkownik "Herald" napisał:
    > A wracając do tematu:
    > dział 6, rozdział 5, art 151 §1 ust. 2 (1 raczej tylko dla
    > specjalistycznych grup zawodowych)

    słuchaj cwelu, to ze robisz za poraówę u siebie w pracy to nie znaczy że
    możesz nie znać znaczenia słowa "dopuszczalny", poipytaj się w pracy co ono
    znaczy:O)

  • 74. Data: 2009-02-11 09:32:04
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 21 Jan 2009 22:15:49 +0100, gargamel napisał(a):

    > słuchaj cwelu,

    To o sobie mówisz- a co masz do powiedzenia pod moim adresem? ;P

    > to ze robisz za poraówę u siebie w pracy

    Generalnie to nie spotkałem się z takim zawodem. Możesz wskazać jaki kod
    ZUSowski ma takie stanowisko? ;P

    > to nie znaczy że możesz nie znać znaczenia słowa "dopuszczalny",

    Znaczy ja mogę wielu rzeczy, wyrażeń, określeń nie znać - nie mam takiego
    obowiązku, a i jeszcze się taki nie urodził co by wszystko wiedział :)

    > poipytaj się w pracy co ono znaczy:O)

    Wyjaśnij no co ono znaczy :)
    Zlepku komórek, który jest podobny do istoty pochodzenia ludzkiego :)