PracaGrupypl.praca.dyskusje › dylematy male i wieksze

  • 11. Data: 2010-09-27 14:47:20
    Temat: Re: dylematy male i wieksze
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Piotrek" <p...@g...com> wrote in message
    news:04fd3dd5-a980-42b8-a7b6-dad09e765740@m1g2000vbh
    .googlegroups.com...

    > Nie zrozumielismy sie.
    >
    > Ja wszystko drukuje na najzwyklejszym bialym nie dlatego ze w
    > ogloszeniu bylo zeby wydrukowac na bialym, tylko dlatego ze taki mam w
    > drukarce, taki jest najpopularniejszy i najlatwiej dostepny. Jak ktos
    > ma zyczenie miec to na rozowym, zielonym czy dwustronnie marszczonym
    > to niech sobie sam wydrukuje bo mi sie nie chce.

    Tak juz swiat wyglada. Jest praca dla kreatywnych, ktorzy na ogloszenie z
    idiotycznymi wymaganiami nie beda marnowac czasu, jest tez praca dla
    korporacyjnych mlotkow, ktorzy walcza dzielnie w usenecie o standaryzacje
    odstepu miedzy znakami w CV, a pracodawca przesiewa przy okazji wszelkie
    przejawy indywidualizmu juz na etapie rekrutacji.

    Wilk syty i owca cala.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 12. Data: 2010-09-28 12:33:20
    Od: Piotrek <p...@g...com>

    On 27 Wrz, 16:47, "kamil" <k...@s...com> wrote:
> [...]
    > odstepu miedzy znakami w CV, a pracodawca przesiewa przy okazji wszelkie
    > przejawy indywidualizmu juz na etapie rekrutacji.

    To istnieja na swiecie firmy gdzie indywidualizm jest niepozadany?
    Jak zatem radza sobie z problemami wymagajacymi myslenia?

  • 13. Data: 2010-09-28 14:09:35
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Piotrek" <p...@g...com> wrote in message
    a.googlegroups.com...

    > To istnieja na swiecie firmy gdzie indywidualizm jest niepozadany?
    > Jak zatem radza sobie z problemami wymagajacymi myslenia?

    Krawat pod szyja i klep kod przez 8 godzin, podliczaj faktury, jezdzij
    wozkiem z jednego konca na drugi, czy co tam jeszcze mozna w pracy robic.
    Kreatywnego myslenia w tym nie potrzeba, to i CV mozna ustandaryzowac, zeby
    rownie kreatywnym HRowcom latwiej bylo ogarnac tych kilka informacji na
    jednej stronie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 14. Data: 2010-09-28 14:57:21
    Od: Piotrek <p...@g...com>

    On 28 Wrz, 16:09, "kamil" <k...@s...com> wrote:
> [...]
    > rownie kreatywnym HRowcom latwiej bylo ogarnac tych kilka informacji na

    Krawat do jezdzenia widlakiem? :D
    I obuwie tez pewnie musi miec wyglancowane na blysk?
    Ludzie to maja zyczenia.

    A co do widlaka, to wedlug mnie operator musi jako taka wyobraznie
    przestrzenna posiadac zeby w ciasnym miejscu umiec wyjechac. Wiec
    zupelnego mlota dac nie mozna bo zrobi sobie krzywde albo zniszczy
    cos.

  • 15. Data: 2010-09-29 00:22:53
    Od: "DamYan" <d...@z...na.adres.na.o2>

    Dokladnie w dniu 2010-09-28 od uzytkownika Piotrek polecialo na grupe:

> [...]
    | przestrzenna posiadac zeby w ciasnym miejscu umiec wyjechac. Wiec
    | zupelnego mlota dac nie mozna bo zrobi sobie krzywde albo zniszczy

    Zarzucasz w tym watku temat bzdurnego zadawania pytan i troche dziwi mnie, ze zjadasz
    wlasny ogon ;)
    Ogólnie zalecam wyjscie na ten wspanialy jesienny swiat, nawet z parasolka i
    pooddychanie swiezym powietrzem, pozbieranie z luba (lub lubym) kasztanów, poniewaz
    ladnie obrodzily i byc moze... bardziej z dystansem podejdziesz do niektórych glupot,
    ziarna od plew oddzielisz i przestaniesz afirmowac sie w Twojej nieco wydumanej
    kreatywnosci.

    Dla mnie EOT :)

    --
    Pozdrawiam serdecznie [ DamYan ]

  • 16. Data: 2010-09-29 08:10:12
    Od: Piotrek <p...@g...com>

    On 29 Wrz, 02:22, "DamYan" <d...@z...na.adres.na.o2> wrote:
> [...]
    ziarna od plew oddzielisz i przestaniesz afirmowac sie w Twojej nieco wydumanej

    Poczekam az sie wypogodzi. Na deszcz nie ide.
    A grupe ta odwiedzam w celach rozrywkowych wlasnie.
    Jezeli moj szyderczy dowcip kogos razi to przepraszam.

  • 17. Data: 2010-09-30 06:24:54
    Od: WOJSAL <w...@N...pl>

    W dniu 28.09.2010 14:33, Piotrek pisze:

    > To istnieja na swiecie firmy gdzie indywidualizm jest niepozadany?

    Takich firm jest bardzo duzo. Tzn. indywidualizm, kreatywnosc jest
    mile widziana, ale tak bez przesady. Tak więc chodzi o to,
    by kreatywne podejscie pracownika prowadzilo zawsze do
    takich wnioskow, rozwiązań ktore są zgodne z koncepcjami
    przełożonych :)

    > Jak zatem radza sobie z problemami wymagajacymi myslenia?

    Rozwiazuja takie problemy bez przesadnego angazowania umyslu :)

    Pozdrawiam,
    Wojtek