PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kotrola składek OFE?

  • 1. Data: 2010-09-21 10:32:40
    Temat: Kotrola składek OFE?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Zadzwonił do mnie właśnie jakiś telemarketer z propozycją sprawdzenia
    regularności wpłat składek do OFE. Coś tam bałamucił, niewiele z tego
    wynikało, więc i nic z badania mu nie wyszło, ale teraz tak się
    zastanawiam... Firma jest jakaś zewnętrzna "niezależna", badanie robią
    bezpłatnie, co więc chcą na tym ugrać? Zbierają dane, przeciągają do innego
    OFE?
    Ktoś się spotkał z tematem?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 2. Data: 2010-09-21 10:34:41
    Temat: Re: Kotrola składek OFE?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-21 12:32, Kapsel pisze:

> [...]
    > bezpłatnie, co więc chcą na tym ugrać? Zbierają dane, przeciągają do innego

    Temat bardzo popularny - chciał Cię namówić na zmianę OFE.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-09-21 10:40:50
    Od: "Mordzia" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał

> [...]
    > zastanawiam... Firma jest jakaś zewnętrzna "niezależna", badanie robią
    > bezpłatnie, co więc chcą na tym ugrać? Zbierają dane, przeciągają do

    Tak. Najpierw grzeczne pitu-pitu, potem podsuwają Ci coś do podpisania, że
    niby wyrażasz zgodę na sprawdzenie składek, a tam przy okazji małym
    druczkiem, na samym końcu widnieje, że zmieniasz OFE :) Liczą na to, że
    jelenie nie czytają wszystkiego.

  • 4. Data: 2010-09-21 10:41:08
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 21 Sep 2010 12:34:41 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Temat bardzo popularny - chciał Cię namówić na zmianę OFE.

    Ale się wprost pytałem, to pani się tylko coraz mniej miła robiła, jakby
    chcieli ukryć ten fakt... pewnie po "analizie składek" by się okazało że
    nie wszystko wpływa itd. i trzeba się czym prędzej przenieść? ;]

    Swoją drogą, zapomniałem zapytać skąd wzięli mój tel. bo nie zwykłem go
    podawać marketoidom...

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2010-09-21 10:59:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-21 12:41, Kapsel pisze:

    > Ale się wprost pytałem, to pani się tylko coraz mniej miła robiła, jakby
    > chcieli ukryć ten fakt... pewnie po "analizie składek" by się okazało że
    > nie wszystko wpływa itd. i trzeba się czym prędzej przenieść? ;]

    Najtrudniej jest umówić się na pierwsze spotkanie. Jak już byś się
    umówił, to można by "mniej ściemniać". Zmiana OFE jest tak naprawdę
    nieznacząca dla oszczędzającego (i tak nic z emerytury nie będzie miał),
    a jeśli do zmiany namawia ładna konsultantka, w dodatku jak jeszcze da
    (nieoficjalnie) jakiś prezencik pod stołem, to czemu się nie przenieść...

    > Swoją drogą, zapomniałem zapytać skąd wzięli mój tel. bo nie zwykłem go
    > podawać marketoidom...

    A wiedzieli jak się nazywasz? Często dzwonią na chybił-trafił numery.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2010-09-21 11:43:07
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 21 Sep 2010 12:32:40 +0200, Kapsel
    <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >bezpłatnie, co więc chcą na tym ugrać? Zbierają dane, przeciągają do innego
    Oprócz tego co koledzy pisali, to Pani ankieterka nie chciała za chiny
    ludowe podać nazwy firmy. Sama zakończyła też rozmowę gdy wyczuła, że
    bez podania firmy nie zmienię swego stanowiska.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 7. Data: 2010-09-21 11:49:52
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 21 Sep 2010 12:59:44 +0200, Liwiusz napisał(a):

> [...]
    > a jeśli do zmiany namawia ładna konsultantka, w dodatku jak jeszcze da
    > (nieoficjalnie) jakiś prezencik pod stołem, to czemu się nie przenieść...

    Skoro tak namawiasz, to może następnym razem się skuszę ;)

    > A wiedzieli jak się nazywasz? Często dzwonią na chybił-trafił numery.

    No właśnie wiedzieli. Znaczy pani z callcenter dość znacząco przekręciła
    nazwisko, ale zakładam że dane miała najpewniej prawidłowe.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 8. Data: 2010-09-21 11:50:33
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 21 Sep 2010 13:43:07 +0200, Grzegorz Krukowski napisał(a):

    > Oprócz tego co koledzy pisali, to Pani ankieterka nie chciała za chiny
    > ludowe podać nazwy firmy. Sama zakończyła też rozmowę gdy wyczuła, że
    > bez podania firmy nie zmienię swego stanowiska.

    Też pytałem o nazwę i też mi w sumie nie powiedzieli ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 9. Data: 2010-09-21 11:54:45
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:hd6h96l7lsmo30tc2m2oj0tfjqeusm3lkf@4ax.com...

    > Oprócz tego co koledzy pisali, to Pani ankieterka nie chciała za chiny
    > ludowe podać nazwy firmy.

    Zawsze od tego zaczynam rozmowę: jaka firma, dokładny adres, nazwisko
    dzwoniącej, następnie wysyłam na drzewo. Zwykle nie zdążam, bo rozmowa
    przestaje się kleić na etapie adresu.

    e.