PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czego oczekujecie od pracodawcy?

  • 1. Data: 2010-09-17 22:49:34
    Temat: Czego oczekujecie od pracodawcy?
    Od: Irving Washington <m...@o...pl>

    Do zadania tych pytań skłoniła mnie lektura ostatnich wątków.

    Pytam z ciekawości - czego oczekujecie od pracodawcy?

    Jaki jest idealny (albo chociaż - akceptowalny) pracodawca?

    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Tęsknię za Tobą tragicznie!
    A.T. Tappman, Kapelan Armii Stanów Zjednoczonych

  • 2. Data: 2010-09-18 08:05:31
    Temat: Re: Czego oczekujecie od pracodawcy?
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-09-18 00:49, Irving Washington pisze:
> [...]
    > XXXXXXXXXXXXXXXXXX
    > Tęsknię za Tobą tragicznie!
    > A.T. Tappman, Kapelan Armii Stanów Zjednoczonych

    Jak to czego wyplaty co miesiac w terminie i ludzkich warunkow pracy
    zgodnych z kodeksem pracy. 8 godzin i papa

  • 3. Data: 2010-09-18 17:05:00
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-09-18 10:05, konieczko pisze:

    > Jak to czego wyplaty co miesiac w terminie i ludzkich warunkow pracy
    > zgodnych z kodeksem pracy. 8 godzin i papa

    I chyba przede wszystkim zeby mi nie rznal dupska co jest normalne u
    polaczkow.

  • 4. Data: 2010-09-18 18:51:56
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "konieczko" <t...@o...pl> napisał w wiadomości news:i72rfs$jm6

    > I chyba przede wszystkim zeby mi nie rznal dupska co jest normalne u
    > polaczkow.

    W takim razie uważaj, żeby się nie schylać w jego obecności.

  • 5. Data: 2010-09-18 18:54:13
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Irving Washington" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Do zadania tych pytań skłoniła mnie lektura ostatnich wątków.
    > Pytam z ciekawości - czego oczekujecie od pracodawcy?
    > Jaki jest idealny (albo chociaż - akceptowalny) pracodawca?
    > Pozdrawiam

    Idealny pracodawca? To śpiący pracodawca. ;)

  • 6. Data: 2010-09-18 19:12:17
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i73209$3uu$1@news.mm.pl jcm <j...@1...pl> pisze:

    > Idealny pracodawca? To śpiący pracodawca. ;)
    Jaki jest sens odpowiadać na pytanie nie znającego się na niczym,
    zdołowanego głupka, kłamcy i konfabulanta?
    Przecież to jest pytanie na poziomie: jaki jest idealny kolor, jakie jest
    idealne auto, jaka jest idealna przyprawa itp.

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2010-09-18 19:35:02
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

> [...]
    > Przecież to jest pytanie na poziomie: jaki jest idealny kolor, jakie jest
    > idealne auto, jaka jest idealna przyprawa itp.

    Jaki sens?
    Z nudów - po powrocie z niezbyt udanego meczu PKO Open (W dodatku zimno było).
    ;)

    Odwróćmy pytanie:

    Jaki jest nieidealny HR-owiec? :)

    Już wiem np. (poniższe wątki), że:

    -wymaga zdjęcia w CV, ponieważ inaczej nie skojarzy człowieka z dokumentem
    -przeczyta co najwyżej 1 stronę CV, a na LM nawet nie spojrzy
    -w ogóle nic mu się nie chce, myśli o dupie maryni, udając, że słucha kandydata

  • 8. Data: 2010-09-18 19:43:21
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i734cr$1f5q$1@news.mm.pl jcm <j...@1...pl> pisze:

    > Jaki sens?
    > Z nudów - po powrocie z niezbyt udanego meczu PKO Open (W dodatku zimno
    > było). ;)
    Aaa, jak z nudów to zrozumiałe... ;)

    > Odwróćmy pytanie:
    > Jaki jest nieidealny HR-owiec? :)
    To proste.
    Każdy. :)))

    --
    Jotte

  • 9. Data: 2010-09-19 10:04:26
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "jcm" <j...@1...pl> napisał w wiadomości news:i734cr$1f5q$1@news.mm.pl...

    > -wymaga zdjęcia w CV, ponieważ inaczej nie skojarzy człowieka z
    > dokumentem

    W wysyłaniu zdjęcia nie chodzi o kojarzenie człowieka z dokumentem.
    Mam wrażenie, że zupełnie nie zrozumiałeś dlaczego zdjęcie w CV jest dla
    wielu osób tak istotne.

    > -przeczyta co najwyżej 1 stronę CV, a na LM nawet nie spojrzy

    Naprawdę ktoś jeszcze tworzy i wysyła LM?
    Można wiedzieć po jakiego grzyba?

    K.

  • 10. Data: 2010-09-19 11:21:21
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 19 Wrz, 12:04, "Krzysztof" <k...@a...pl> wrote:

    > W wysyłaniu zdjęcia nie chodzi o kojarzenie człowieka z dokumentem.
    > Mam wrażenie, że zupełnie nie zrozumiałeś dlaczego zdjęcie w CV jest dla
    > wielu osób tak istotne.

    Ja tez tego nie rozumiem. Mozesz wyjasnic?

    > Naprawdę ktoś jeszcze tworzy i wysyła LM?
    > Można wiedzieć po jakiego grzyba?

    Pytanie do HRowcow i innych osob odpowiedzialnych za umieszczanie
    ofert pracy.