PracaGrupypl.praca.dyskusje › dylematy male i wieksze

  • 1. Data: 2010-09-20 22:13:04
    Temat: dylematy male i wieksze
    Od: Piotrek <p...@g...com>

    Hej,

    Czytajac ostatnie dyskusje a zwlaszcza ta o ilosci stron w cv dochodze
    do wniosku ze chyba jest juz to dzielenie wlosa na czworo lub
    tworzenie abstrakcji. Juz tylko krok od pytan w stylu:

    - W ktory posladek nalezy calowac pracodawce po dostaniu pracy?

    - Poszedlem na rozmowe, chcialem sie wyroznic wiec "po amerykansku"
    zarzucilem buciory na stol. W tym momencie zdalem sobie sprawe z
    popelnionej gafy. Po pierwsze moje buty byly nie do pary, a po drugie
    do lewego cos sie przykleilo i nieladnie pachnialo. Jak nalezy
    prowadzic w takiej sytuacji rozmowe o prace? Czy nalezy zaczac od
    "widelek"?

    - Jakiego koloru majtki zalozyc przy robieniu zdjecia do cv?

    - W pracy korzystam z toalety pracodawcy 5 razy dziennie. Czy jest to
    przychod wymagajacy opodatkowania? Czy istnieje cos takiego jak ilosc
    strajtasmy wolnej od podatku?

    Po prostu brak slow, czy naprawde caly swiat musi byc zestandaryzowany
    i nie ma miejsca na wlasna inwencje? I czy ilosc stron w cv ma az tak
    kluczowe znaczenie? Moze i "wypada" wyslac w jednej ale czy to znaczy
    ze nalezy sie temu bezwglednie podporzadkowac?

  • 2. Data: 2010-09-20 22:44:55
    Temat: Re: dylematy male i wieksze
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    s.googlegroups.com...

    > I czy ilosc stron w cv ma az tak
    > kluczowe znaczenie? Moze i "wypada" wyslac w jednej ale czy to znaczy
    > ze nalezy sie temu bezwglednie podporzadkowac?

    Niee, absolutnie, jeśli ktoś prosi Cię o CV na jedną stronę, wyślij mu na
    3, niech zda sobie sprawę z tego, że jest debilem a przy okazji niech sie
    w czytaniu podszkoli.
    Poza tym oczywiście nie czytałeś wątku, bo po co.

    e.

  • 3. Data: 2010-09-21 00:25:24
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomosci
    Piotrek <p...@g...com> pisze:

    > Czytajac ostatnie dyskusje a zwlaszcza ta o ilosci stron w cv dochodze
    > do wniosku ze chyba jest juz to dzielenie wlosa na czworo lub
    > tworzenie abstrakcji. Juz tylko krok od pytan w stylu:
    [cut]
    Czyzbys zaczynal pomalu i delikatnie kumac jaka jest prawda?

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2010-09-21 04:23:20
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Piotrek napisa?(a):

> [...]
    > kluczowe znaczenie? Moze i "wypada" wyslac w jednej ale czy to znaczy
    > ze nalezy sie temu bezwglednie podporzadkowac?

    A w ogloszeniu napisano zeby przysylac ilustreonicowe cv? ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

  • 5. Data: 2010-09-21 07:40:08
    Od: Piotrek <p...@g...com>

    On 21 Wrz, 00:44, "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> wrote:

    > Niee, absolutnie, jeśli ktoś prosi Cię o CV na jedną stronę, wyślij mu na
    > 3, niech zda sobie sprawę z tego, że jest debilem a przy okazji niech sie
    > w czytaniu podszkoli.

    Debilem jeszcze nie. Po prostu okreslanie ile stron powinno miec cv,
    jest tak samo sensowne jak okreslanie prawidlowego i jedynego
    slusznego ksztaltu banana. Jedni wola wygiete, inni proste, ale
    zdecydowana wiekszosc ludzi nie zwraca na to uwagi.

    Moze ktos kiedys wymysli jakis standard opisu kandydata, cos w
    rodziaju xml-a z odpowiednimi parametrami i wtedy problem ilosci stron
    przestanie istniec. Ale to pewnie dopiero za 20 lat bedzie.

    > Poza tym oczywiście nie czytałeś wątku, bo po co.

    Przeczytalem, chociaz nie pamietam juz co kto dokladnie napisal.
    Ogolnie zamiast ankiety bicie piany i tyle.

  • 6. Data: 2010-09-21 08:46:48
    Od: WOJSAL <w...@N...pl>

    W dniu 21.09.2010 00:44, entroper pisze:

    > Niee, absolutnie, jeśli ktoś prosi Cię o CV na jedną stronę, wyślij mu na
    > 3, niech zda sobie sprawę z tego, że jest debilem a przy okazji niech sie
    > w czytaniu podszkoli.

    Nigdy (!) nie widzialem ogloszenia w ktorym by pracodawca precyzowal
    liczbe stron CV. Czy wtedy tez obowiazuje CV 1-stronicowe?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 7. Data: 2010-09-21 09:37:22
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 21 Sep 2010 00:40:08 -0700 (PDT), Piotrek napisał(a):

> [...]
    > slusznego ksztaltu banana. Jedni wola wygiete, inni proste, ale
    > zdecydowana wiekszosc ludzi nie zwraca na to uwagi.

    W takim razie proponuję też, abyś swoje CV drukował np. na ciemnoczerwonym
    papierze. Komu przyszło do głowy, że trzeba drukować dokumenty przede
    wszystkim na białym?!?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 8. Data: 2010-09-21 11:24:38
    Od: Piotrek <p...@g...com>

    On 21 Wrz, 11:37, Kapsel <k...@p...onet.pl> wrote:
    > W takim razie proponuję też, abyś swoje CV drukował np. na ciemnoczerwonym
    > papierze. Komu przyszło do głowy, że trzeba drukować dokumenty przede
    > wszystkim na białym?!?

    Nie zrozumielismy sie.

    Ja wszystko drukuje na najzwyklejszym bialym nie dlatego ze w
    ogloszeniu bylo zeby wydrukowac na bialym, tylko dlatego ze taki mam w
    drukarce, taki jest najpopularniejszy i najlatwiej dostepny. Jak ktos
    ma zyczenie miec to na rozowym, zielonym czy dwustronnie marszczonym
    to niech sobie sam wydrukuje bo mi sie nie chce.

  • 9. Data: 2010-09-21 11:42:19
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Nigdy (!) nie widzialem ogloszenia w ktorym by pracodawca precyzowal
    > liczbe stron CV. Czy wtedy tez obowiazuje CV 1-stronicowe?

    Może chodziło o jakieś mityczne ogłoszenie, służące tylko podparciu
    koncepcji pojedynczej strony? Poza tym, zauważ, jakiekolwiek precyzowanie
    ma sens tylko w przypadku jednej strony, bo w założeniu ma to wymusić
    zwięzłość i łatwe drukowanie/czytanie. Powyżej 1-ej strony to już jest w
    zasadzie bez znaczenia.

    e.

  • 10. Data: 2010-09-27 14:42:51
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "januszek" <j...@p...irc.pl> wrote in message
    > Piotrek napisa?(a):

    > A w ogloszeniu napisano zeby przysylac ilustreonicowe cv? ;)

    A podasz przyklad takiego ogloszenia?