PracaGrupypl.praca.dyskusjedylematy male i wieksze › Re: dylematy male i wieksze
    From: "DamYan" <d...@z...na.adres.na.o2>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dylematy male i wieksze
    Date: Wed, 29 Sep 2010 00:22:53 +0000 (UTC)

    Dokladnie w dniu 2010-09-28 od uzytkownika Piotrek polecialo na grupe:

    | Krawat do jezdzenia widlakiem? :D
    | I obuwie tez pewnie musi miec wyglancowane na blysk?
    | Ludzie to maja zyczenia.
    |
    | A co do widlaka, to wedlug mnie operator musi jako taka wyobraznie
    | przestrzenna posiadac zeby w ciasnym miejscu umiec wyjechac. Wiec
    | zupelnego mlota dac nie mozna bo zrobi sobie krzywde albo zniszczy
    | cos.

    Zarzucasz w tym watku temat bzdurnego zadawania pytan i troche dziwi mnie, ze zjadasz
    wlasny ogon ;)
    Ogólnie zalecam wyjscie na ten wspanialy jesienny swiat, nawet z parasolka i
    pooddychanie swiezym powietrzem, pozbieranie z luba (lub lubym) kasztanów, poniewaz
    ladnie obrodzily i byc moze... bardziej z dystansem podejdziesz do niektórych glupot,
    ziarna od plew oddzielisz i przestaniesz afirmowac sie w Twojej nieco wydumanej
    kreatywnosci.

    Dla mnie EOT :)

    --
    Pozdrawiam serdecznie [ DamYan ]