PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zaprezentuj się - mulitmedialne CV - (OT)

  • 1. Data: 2002-03-19 09:11:45
    Temat: Zaprezentuj się - mulitmedialne CV - (OT)
    Od: "mika74" <m...@p...onet.pl>

    Zrób sobie profesjonalne multimedialne CV za jedyne 75 zł!

    Jeśli szukasz pracy, jesteś dobry w swoim zawodzie i nie chcesz
    zginąć w tłumie podobnych sobie, musisz zacząć się wyróżniać.
    Pracodawcy mają już dość czytania nudnych e-maili i zadrukowanych
    kartek z CV. Przyciągnąć ich wzrok i wzbudzić zainteresowanie
    może natomiast MULTIMEDIALNE CV. Zainwestuj w siebie!

    Już za 75 zł możesz mieć:
    Program automatycznie uruchamiający się z płyty CD-ROM,
    z efektowną animacją i ładną grafiką. Po animacji startowej
    pojawia się ekran z Twoim CV ujętym w hasła (Dane osobowe,
    Wykształcenie, Przebieg kariery, Doświadczenie itd.) i krótkie opisy.
    Po najechaniu kursorem na dane hasło animuje się okienko, w którym
    pojawia się szczegółowy opis - jaki tylko zechcesz. Dzięki temu możesz
    zmieścić więcej informacji niż na zwykłym CV, a Pracodawca może
    przeczytać to co go akurat interesuje. Możemy też zamieścić zdjęcia -
    do 10 sztuk, wraz z przeglądarką. Osobny ekran zajmie Twój list
    motywacyjny. Większość tekstów przechowują pliki tekstowe - możesz
    więc sam je edytować. Całość uruchamia się szybko i sprawnie, na
    każdym komputerze i nie wymaga żadnego innego oprogramowania.

    Multimedialne CV możesz powielić na tylu płytach CD-ROM ile Ci potrzeba
    i wysyłać do firm wraz z klasycznym CV. W dzisiejszych czasach nic nie jest
    tak ważne jak umiejętność nieszablonowego pokazania się.
    Bądź szybszy od innych!

    Dla pierwszych 5 Klientów zniżka 20%.

    --
    M.M.

  • 2. Data: 2002-03-19 10:58:03
    Temat: Re: Zaprezentuj się - mulitmedialne CV - (OT)
    Od: "Wojtek \"jabolo\" Jablonski" <j...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "mika74" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kartek z CV. Przyciągnąć ich wzrok i wzbudzić zainteresowanie
    > może natomiast MULTIMEDIALNE CV. Zainwestuj w siebie!

    (...ciach watpliwe zalety...)

    > Większość tekstów przechowują pliki tekstowe - możesz
    > więc sam je edytować.

    Ze niby jak mam wyedytowac pliki na plycie CD?
    ROTFL

    (..ciach reszta...)

    jabolo

  • 3. Data: 2002-03-19 12:02:56
    Od: "mika74" <m...@p...onet.pl>

    > Ze niby jak mam wyedytowac pliki na plycie CD?
    > ROTFL

    Że niby próbowałbyś edytować pliki na płycie CD?
    ROTFL
    A słyszał kolega o edytowanu plików PRZED nagraniem
    ich na płytę?

    --
    M.M.

  • 4. Data: 2002-03-19 12:10:18
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    > A słyszał kolega o edytowanu plików PRZED nagraniem
    > ich na płytę?

    Nie wiem czy wiesz, ale życiorysy, pomysły na to, jak CV ma wyglądać, wygląd
    człowieka itd się zmieniają ;)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2002-03-19 12:24:03
    Od: "mika74" <m...@p...onet.pl>

    > Nie wiem czy wiesz, ale życiorysy, pomysły na to, jak CV ma wyglądać,
    wygląd
    > człowieka itd się zmieniają ;)

    Tak, u niektórych nawet co pół godziny :)
    Ale jeśli ktoś zażyczy sobie nagrać CV od razu na 100 płytach,
    z których wykorzysta 10 i zostanie mu 90, w których koniecznie
    chciałby coś zmienić ... kogo będzie za to obwiniał?
    Dlatego ja dostarczam zmontowaną prezentację, którą po przegraniu
    na dysk można jeszcze edytować i nagrywać tyle płyt CD, ile akurat
    potrzeba...

    Jeśli powyższe posty wskazują, że nieprecyzyjnie sformułowałem ogłoszenie,
    to oczywiście przepraszam.
    Może istotnie niektórzy chcieliby mieć edycję plików na CD...
    o tym nie pomyślałem :)
    --
    M.M.

  • 6. Data: 2002-03-19 13:54:18
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "mika74" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Jeśli powyższe posty wskazują, że nieprecyzyjnie sformułowałem ogłoszenie,
    > to oczywiście przepraszam.
    > Może istotnie niektórzy chcieliby mieć edycję plików na CD...
    > o tym nie pomyślałem :)

    dlaczego nie... płytka CDRW.... i jusz.... ;-)

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 7. Data: 2002-03-19 15:24:58
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

> [...]
    > Dlatego ja dostarczam zmontowaną prezentację, którą po przegraniu
    > na dysk można jeszcze edytować i nagrywać tyle płyt CD, ile akurat

    A w czym edytować? Czy dobrze rozumiem, że w cenie jest licencja na
    narzędzie do edycji?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 8. Data: 2002-03-19 15:58:44
    Od: "mika74" <m...@p...onet.pl>

    > A w czym edytować? Czy dobrze rozumiem, że w cenie jest licencja na
    > narzędzie do edycji?

    Pliki z danymi są - jak już wspomniałem - tekstowe, narzędziem
    do ich edycji jest np. Notanik. Licencji na Notatnik nie udzielam.

    ATSW: Spróbuj zrobić człowieku coś dobrego, to Ci i tak
    dokopią... Wiadomo że prezentacja to pojedynczy plik .exe
    i jak się wrzuci do niego wszystkie teksty, to zmienić je później
    może tylko twórca prezentacji, oczywiście za dodatkową opłatą.
    A więc by Klient nie musiał płacić za zmianę każdej literki,
    umieszczam teksty w zewnętrznych plikach ASCII, by w razie
    potrzeby każdy mógł je sobie zmienić sam (tak tak, potężnym
    narzędziem o nazwie Notatnik), a prezentacja przy uruchomieniu
    pobiera dane z tych plików.
    Mogłem napisać że z każdą zmianą danych w CV należy się zgłosić
    do producenta i pewnie byłby spokój...

    --
    M.M.

  • 9. Data: 2002-03-19 16:16:06
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    > Pliki z danymi są - jak już wspomniałem - tekstowe, narzędziem
    > do ich edycji jest np. Notanik. Licencji na Notatnik nie udzielam.

    Multimedialna prezentacja w notatniku za 75 PLN
    LOL

    > Mogłem napisać że z każdą zmianą danych w CV należy się zgłosić
    > do producenta i pewnie byłby spokój...

    Dokładnie. Zamiast wprowadzać w błąd, że każdy może sobie prezentację
    edytować. Coś plączesz się w zeznaniach.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 10. Data: 2002-03-20 01:05:28
    Od: r...@w...pl (RedChild)

> [...]
    >to oczywiście przepraszam.
    >Może istotnie niektórzy chcieliby mieć edycję plików na CD...

    Czy same informacje typowo tekstowe sa umieszczone na plycie w postaci
    pliku TXT czy sa "wplecione" w prezentacje?
    Jezeli nie to w ogole bez sensu jest takie CV. A co jesli ktos skonczy
    jakis kurs, zmieni adres zamieszkania, zmieni stan cywilny, itp. itd.?
    Czy zagwarantujecie uzupelnienie takich informacji i przeslanie
    chociazby 1 cd-roma z prezentacja ze zmienionymi danymi za darmo?