PracaGrupypl.praca.dyskusje › dostałem pracę

  • 11. Data: 2005-08-24 22:30:09
    Temat: Re: dostałem pracę
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl>

    > Będę aktualnie asystował dyrekcji i trzaskał raporty Excelowo/Accessowe
    > czyli to co tygryski lubią najbardziej :)

    Pozazdrościć koledze... a przede wszystkim - pogratulować! :)

    > Wszystkim aktualnym Szczęśliwcom oraz sobie życzę dużo ciężkiej pracy i
    > wytrwałości :)

    Ja też chcę! ;)

    --
    Koziorozec

  • 12. Data: 2005-08-25 08:00:39
    Od: "kantor" <k...@z...olsztyn.pl>

    Użytkownik "Marek HAGA" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "vertret" <vertret@@@op.pl> napisał w wiadomości

    > Handle to punkty kontrolne kończące "styczne" do krzywych Beziera.

    Myślę, ze trochę wyskoczyłeś poza temat... chociaz... z drugiej strony....
    krzywe Beziera to ciekawe zagadnienie.

    Pozdrawiam
    kantor

  • 13. Data: 2005-08-25 08:20:37
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    Użytkownik "kantor" <k...@z...olsztyn.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > Myślę, ze trochę wyskoczyłeś poza temat... chociaz... z drugiej strony....
    > krzywe Beziera to ciekawe zagadnienie.

    Po prostu nie dodałem na końcu ";-)", a powinienem.

    MS

  • 14. Data: 2005-08-26 08:19:13
    Od: "Robert K" <n...@g...pl>

    Agnieszka <r...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Jestem w takiej samej sytuacji. Tez z wyborczej dostalam dzisiaj prace w
    > zawodzie (w laboratorium):))).. Tez na okres probny (3 miesiace).
    > Coz za synchronizacja:)
    > Powodzenia
    >
    > Aga

    moje gratulacje,

    zaciekawiło mnie tylko w jakim to laboratorium dostałaś tą pracę ? w
    labratorium fryzjerskim czy może fotograficznym ?

  • 15. Data: 2005-08-26 11:05:51
    Od: Kinga <s...@m...krakow.pl>

    > pół roku szukania i nareszcie jest co prawda umowa o pracę na okres próbny
    > (3 miesiące)
    > ale jest , jak znalazłem ? z ogłoszenia w Gazecie Wyborczej ( a już
    > myślałęm że tą drogą to nie ma szans )
    >
    > no tak się cieszę że aż musiałem się tym podzielić

    Gratuluje!!!
    Ja tez dzis dostalam prace i nosi mnie z radosci! Do tego w zawodzie i w
    Anglii!!! Da sie :-)

    Pozdrawiam,
    K.