PracaGrupypl.praca.dyskusje › dofinansowanie do studiów

  • 1. Data: 2009-10-19 15:53:31
    Temat: dofinansowanie do studiów
    Od: "nazgul" <x...@w...pl>

    Jestem na drugim roku studiów licencjackich. Pracuję w danej firmie 4
    miesiące.Mam umowę na czas nieokreślony. Już przy rekrutacji otrzymałam
    informacje, że dofinansowują studia pracownikom. Teraz, kiedy wspomniałam o
    tym personalnemu, on orzekł, że chyba dopiero po roku pracy można się o to
    ubiegać, ale się dowie. Tydzień i zero odpowiedzi. Od dyrektora pionu pewnie
    dostanę "przyklask" bo sam mi o tym przypomniał.
    Jak teraz mam napisać wniosek do zarządu? Jak mam go uzasadnić?
    Dodam, ze kierunek studiów jak najbardziej jest związany z wykonywanymi
    obowiązkami.
    Domyślam się, że ustalenia odnośnie tego po jakim czasie pracy można się
    ubiegać o dofinansowanie, są ustalane w każdej firmie indywidualnie.
    Wiem też o tym, że będę musiała podpisać coś w rodzaju "cyrografu", że
    zostanę z nimi po studiach tyle i tyle czasu.

  • 2. Data: 2009-10-19 22:14:00
    Temat: Re: dofinansowanie do studiów
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    . Teraz, kiedy wspomniałam o
> [...]
    > pewnie dostanę "przyklask" bo sam mi o tym przypomniał.
    > Jak teraz mam napisać wniosek do zarządu? Jak mam go uzasadnić?

    ja tam nie wiem jak jest u Was, ale wydaje mi się że obowiązuje jakaś
    ścieżka służbowa. Jeżeli każdy lub prawie każdy pracownik domaga się aby
    mieć jednego przełożonego to chyba z nim załatwia wszystkie sprawy a on
    kieruje je wyżej ze swoją opinią.
    Dlaczego więc masz pisać do zarządu? Napisz do swego przełożonego a
    uzuasadnienie zostaw właśnie jesmu. Gdybym podległy mi pracownik pisał za
    moimi plecami do jakiegoś capo do tutti cappi w firmie to bym się nielicho
    pogniewał o przekroczenie kompetencji i omijanie ścieżki służbowej...
    --
    Jackare