PracaGrupypl.praca.dyskusjedobra anegdota... › Re: dobra anegdota...
    From: camel <g...@f...gotdns.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Fri, 28 Jul 2006 15:12:59 +0200
    Subject: Re: dobra anegdota...

    On 2006-07-28 09:09:36 +0200, "iso" <n...@i...pl> said:

    > Wiele więcej od czego, od możliwości? Przecież ludzie to możliwości.
    > Im więcej ludzi tym więcej możliwości to takie oczywiste.

    To taka zabawa słowami, nie dla wszystkich oczywista :)
    Ludzie są różni, zdolni i mniej zdolni, wykształceni i nie. W Polsce
    mamy niestety bardzo dużo tych drugich. Im trzeba podpowiedzieć,
    pokazać. Oni sami nie wymyślą prochu ani nie stworzą sobie możliwości.
    Ludzie "self-made" są elitą i to nieliczną w każdym społeczeństwie. Nie
    może być tak, że państwo jest tylko dla nich. I (gdzie indziej) nie
    jest. Ci zwykli, porządni ale bez pomysłów, nie przedsiębiorczy, też
    mogą żyć normalnie. Tylko u nas nie. Przy dzisiejszych cenach trudno
    się żyje nawet z dochodami wiele wyższymi, niż te minimalne. Życia za
    średnią krajową to sobie nie wyobrażam (wiem, że większość tak żyje,
    ale to wegetacja).

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.