PracaGrupypl.praca.dyskusje › do Green Cardowców

  • 1. Data: 2002-01-28 22:40:55
    Temat: do Green Cardowców
    Od: "Okruch" <o...@p...net.pl>

    Panowie Green Card-owcy ( :) ),

    wybieram się na GC do Niemiec, moglibyście mnie oświecić jakie mnie czekają
    formalności? Tzn. dostaję zapewnienie z firmy niemieckiej, że zostanę u nich
    zatrudniony i co dalej?

    Pozdrówka

    Okruch

  • 2. Data: 2002-01-29 00:20:47
    Temat: Re: do Green Cardowców
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "Okruch" <o...@p...net.pl> wrote in message
> [...]
    czekają
    > formalności? Tzn. dostaję zapewnienie z firmy niemieckiej, że zostanę u

    poszukaj trochę w archiwum grupy, było dużo na ten temat (np www.deja.com),
    ja może i bym coś więcej skrobnoł teraz ale czas juz spać... :-), może
    jutro, tzn. już dziś...

    dobrej nocy, Slavo

    p.s. czy może powiększysz grono bawarskich GCów?

  • 3. Data: 2002-01-29 17:22:17
    Od: "Okruch" <o...@p...net.pl>

    Użytkownik "Slavo" <s...@g...net> napisał w wiadomości
> [...]
    www.deja.com),
    > ja może i bym coś więcej skrobnoł teraz ale czas juz spać... :-), może

    jakbyś mógł, to bardzo proszę (oczywiście, archiwum też przejrzę)

    > p.s. czy może powiększysz grono bawarskich GCów?

    Jeszcze nie wiem, na razie jestem zaproszony na "persönliche Gespräch" :) i
    jest to w Bawarii (Ingolstadt). Jakby wypaliło, to wygląda na to, że tak :).
    Chciałbym się dowiedzieć co dalej, żeby być przygotowanym w razie czego, bo
    jak dezycje zapadną, to już potem z reguły rzeczy dzieją się szybko...

    Pozdrawiam

    Okruch

  • 4. Data: 2002-01-29 18:35:25
    Od: kingram <k...@g...net>

    Okruch wrote:

    > Panowie Green Card-owcy ( :) ),
    >
    > wybieram si? na GC do Niemiec, mogliby?cie mnie o?wieciae jakie mnie czekaj?
    > formalno?ci? Tzn. dostaj? zapewnienie z firmy niemieckiej, ?e zostan? u nich
    > zatrudniony i co dalej?
    >
    > Pozdrówka
    >
    > Okruch

    Congratulacje !

    Powiedz gdzie i kiedy osiadziesz...
    Bedziesz mial pare "rzeczy" do przejscia - chociaz podejrzewam ze bedzie
    Ci znacznie latwiej niz bylo nam (sam poczatek - wtedy samei urzednicy
    nie za bardzo wiedzieli co z nami zrobic ;o)
    Po szczegoly - faktycznie do archiwum grupy - albo (mam nadzieje) na
    serwis o ktorym wspominal Pawelek kilka postow wczesniej...
    (Jak Brac ruszy w koncu 4litery i cos maznie ;o)

    --
    Bsrgds
    Krzysiek Ingram, Muenchen

    "Smart Brains are very limited resources...
    Don't waste them - be GPL !"

  • 5. Data: 2002-01-29 19:10:03
    Od: "Okruch" <o...@p...net.pl>

    Uzytkownik "kingram" <k...@g...net> napisal w wiadomosci

    > Congratulacje !

    jeszcze nie ma czego - na razie tylko plany i rozmowy - dopóki nie bede mial
    papierka w reku, to nie uwierze :))) z drugiej strony bardzo chce, wiec na
    pewno swego dopne :)))
    Tak wiec - dzieki :)))

    > Powiedz gdzie i kiedy osiadziesz...

    to jeszcze nie jest pewne :(

    > Bedziesz mial pare "rzeczy" do przejscia - chociaz podejrzewam ze bedzie
    > Ci znacznie latwiej niz bylo nam (sam poczatek - wtedy samei urzednicy
    > nie za bardzo wiedzieli co z nami zrobic ;o)

    no mysle ze za duzo biegania mial nie bede

    > Po szczegoly - faktycznie do archiwum grupy - albo (mam nadzieje) na
    > serwis o ktorym wspominal Pawelek kilka postow wczesniej...
    > (Jak Brac ruszy w koncu 4litery i cos maznie ;o)

    te archiwa sa generalnie dosc ciezkie jak dla mnie - wypowiedzi sa tak jakos
    powyrywane z kontekstu :( No i na haslo "green card niemcy" google wyrzucil
    mi tylko 21 postów z czego zaden tak naprawde nie odpowiada na moje pytanie
    :(.

    Ale mam pomysl, moze Brac ruszy w koncu 4 litery i cos maznie dla mnie, a
    potem CTRL+C, CTRL+V i juz serwis gotowy :)

    Pozdrawiam

    Okruch

  • 6. Data: 2002-01-29 20:20:17
    Od: "Pawelek" <p...@m...com>

    Witam

    > Formalnosci (stopien komplikacji dla Ciebie) zalezy od firmy w ktorej
    > cie zatrudnia...
    > Sa firmy w ktorych nie bedziesz musial kiwnac palcem w bucie - sa tez
    > takie w ktorych ze wszystkim bedziesz musial ganac sam po urzedach...
    > Najlepiej zapytaj sie o to na spotkaniu?

    Powiem tak. Zaproszenie na rozmowe, i to do Niemiec to moim
    zdaniem 90% sukcesu.

    > Bsrgds
    > Krzysiek Ingram, Muenchen
    >
    > "Smart Brains are very limited resources...
    > Don't waste them - be GPL !"

    Pozdrawiam
    Pawelek

    PS. Krzysiu zawsze staram sie dostosowac do twojej
    sygnaturki.
    Moze wiec tak:
    Prace umyslowe pochodza z mozgu ;-)))
    I standartowo: A tylko sprobuj powiedziec, ze sie czepiam ;-)))

  • 7. Data: 2002-01-29 20:21:21
    Od: "Pawelek" <p...@m...com>

    Witam

    Uzytkownik "kingram" <k...@g...net> napisal w wiadomosci
    > serwis o ktorym wspominal Pawelek kilka postow wczesniej...
    > (Jak Brac ruszy w koncu 4litery i cos maznie ;o)

    RRRROOTTFFFFLLL, RROOTTTFFLLLTT ;-)))

    > Bsrgds
    > Krzysiek Ingram, Muenchen
    >
    > "Smart Brains are very limited resources...
    > Don't waste them - be GPL !"

    Pozdrowka
    Pawel

  • 8. Data: 2002-01-29 20:27:36
    Od: kingram <k...@g...net>

    <ciach>

  • 9. Data: 2002-01-29 20:34:46
    Od: "Okruch" <o...@p...net.pl>

> [...]
    > takie w ktorych ze wszystkim bedziesz musial ganac sam po urzedach...
    > Najlepiej zapytaj sie o to na spotkaniu?

    ok, zapytam
    dzieki

    Okruch

  • 10. Data: 2002-01-29 20:37:25
    Od: "Okruch" <o...@p...net.pl>

    Użytkownik "Pawelek" <p...@m...com> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Powiem tak. Zaproszenie na rozmowe, i to do Niemiec to moim
    > zdaniem 90% sukcesu.

    no to mnie podbudowales :)
    tym bardziej ze mam 2 zaproszenia :))))

    Okruch