PracaGrupypl.praca.dyskusje › do Green Cardowców

  • 11. Data: 2002-01-29 21:45:51
    Temat: Re: do Green Cardowców
    Od: kingram <k...@g...net>

    Okruch wrote:

    <ciach - duzo>

    > Ale mam pomysl, moze Brac ruszy w koncu 4 litery i cos maznie dla mnie, a
    > potem CTRL+C, CTRL+V i juz serwis gotowy :)

    Poprawka - nie Ctrl+C, Ctrl+V tylko Alt+c, ALt+V ;o)

    --
    Bsrgds
    Krzysiek Ingram, Muenchen

    "Smart Brains are very limited resources...
    Don't waste them - be GPL !"

  • 12. Data: 2002-01-30 09:31:05
    Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com>

    "kingram" <k...@g...net> wrote in message
    > Pawelek wrote:
    > >
    > <ciach>

    > No i z czego leje?... ;o)
    > Grzebnal by paluchami...

    Grzebalem jak bylem maly ;-)))

    > --
    > Bsrgds
    > Krzysiek Ingram, Muenchen
    >
    > "Smart Brains are very limited resources...
    > Don't waste them - be GPL !"

    Pozdrawiam
    Pawelek
    Prace umyslowe pochodza z mozgu

  • 13. Data: 2002-01-30 09:41:13
    Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com>

    Witam

    > Pawelek wrote:

    > No... hmmm tego... poniewaz kolega umyslnie nawiazuje do mojego siga...
    > postanowilem wytlumaczyc skrot GPL - otorz niewatpliwie oznacza on:
    > Gruntownie Pop.... Linuksiarz

    NNNo nie wiem. Jak myslisz o tym samym co ja to jestes swintuch ;-)))

    Ja to bym koledze w takim razie zalecil zainstalowanie emesosa.
    Adres supportu znany naszemu gronu ;-)))

  • 14. Data: 2002-01-30 10:29:18
    Od: kingram <k...@g...net>

  • 15. Data: 2002-01-30 10:38:22
    Od: kingram <k...@g...net>

    <ciach>

  • 16. Data: 2002-01-30 11:14:55
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com> wrote in message

    > Ja to bym koledze w takim razie zalecil zainstalowanie emesosa.
    > Adres supportu znany naszemu gronu ;-)))

    hehe... mówicie o moim mailu ????? ;-)))))

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 17. Data: 2002-01-30 11:57:46
    Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com>

    Witam

    "Slavo" <s...@g...net> wrote in message news:a38kjh$805$1@news.onet.pl...
    > "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com> wrote in message

    > hehe... mówicie o moim mailu ????? ;-)))))

    Taaaaaakkkk. Generalnie twoj address kojarzy sie z takowym ;-)))
    BTW. Skad wiedziales, ze mam ciebie na mysli ? ;-)))

    > --
    > pozdrówka, Slavo

    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 18. Data: 2002-01-30 12:40:28
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    > Witam
    >
    > "Slavo" <s...@g...net> wrote in message

    > Taaaaaakkkk. Generalnie twoj address kojarzy sie z takowym ;-)))

    ale który???? tu używam tylko gmxa, adresik w domenie WilliamaIII stosuje
    tylko służbowo więc ????

    > BTW. Skad wiedziales, ze mam ciebie na mysli ? ;-)))

    intuicja

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 19. Data: 2002-01-30 13:28:44
    Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com>

    Witam

    "Slavo" <s...@g...net> wrote in message news:a38pmb$g6l$1@news.onet.pl...
    > "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com> wrote in message

    > ale który???? tu używam tylko gmxa, adresik w domenie WilliamaIII stosuje
    > tylko służbowo więc ????

    Mowie przeciez ;-))) Adresik mowi "nic" o supporcie ;-)))

    > intuicja

    "tajemnica"

    BTW. Z czym (nie mylic szczy....) kojarzy cie sie "skrot" emesoes(R)? -)))

    Pozdrawiam serdecznie
    Pawelek

  • 20. Data: 2002-01-30 17:58:49
    Od: kingram <k...@g...net>

    Pawelek wrote:

    <ciach>
> [...]
    Ty patrz nawet nie zaprotestowal (Slavo - he, he) na nowa nazwe JEGO
    systemu.
    Emesos - moze sie przyjmie? ;o)

    > Taaaaaakkkk. Generalnie twoj address kojarzy sie z takowym ;-)))
    > BTW. Skad wiedziales, ze mam ciebie na mysli ? ;-)))

    Telepatia i umiejetnosci trafnego dekodowania... Wyumial sie podczas
    ogladania ramek TCP/IP (swintuch podgladacz) ;o)