PracaGrupypl.praca.dyskusjedo Green Cardowców › Re: do Green Cardowców
    From: "Okruch" <o...@p...net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: do Green Cardowców
    Date: Tue, 29 Jan 2002 18:22:17 +0100

    Użytkownik "Slavo" <s...@g...net> napisał w wiadomości
    news:a34ptj$1b3$1@news.onet.pl...
    > "Okruch" <o...@p...net.pl> wrote in message

    > czekają
    > nich
    >
    > poszukaj trochę w archiwum grupy, było dużo na ten temat (np
    www.deja.com),
    > ja może i bym coś więcej skrobnoł teraz ale czas juz spać... :-), może
    > jutro, tzn. już dziś...

    jakbyś mógł, to bardzo proszę (oczywiście, archiwum też przejrzę)

    > p.s. czy może powiększysz grono bawarskich GCów?

    Jeszcze nie wiem, na razie jestem zaproszony na "persönliche Gespräch" :) i
    jest to w Bawarii (Ingolstadt). Jakby wypaliło, to wygląda na to, że tak :).
    Chciałbym się dowiedzieć co dalej, żeby być przygotowanym w razie czego, bo
    jak dezycje zapadną, to już potem z reguły rzeczy dzieją się szybko...

    Pozdrawiam

    Okruch