PracaGrupypl.praca.dyskusje › do GC (OOT: ubezpieczenie amochodu)

  • 1. Data: 2002-03-23 21:45:57
    Temat: do GC (OOT: ubezpieczenie amochodu)
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    Hej ludkowie

    Mam do was jedno bardzo konkretne pytanie. Musze, po prostu musze zmienic
    ubezpieczenie samochodu, zalatwic nowe - nie wazne w tej chwili.

    Czy ktoremus z was udalo sie ubezpieczyc auto na niemieckich blachach na
    normalnych warunkach (to znaczy ponizej 125% stawki podstawowej) jako
    Polakowi na warunkach GC.

    Ja mam potwierdzenie ubezpieczenia przez 5 lat bezwypadkowej jazdy z Polski
    ("tlumaczenie przysiegle"). Zaden ale to zaden broker, agencja
    ubezpieczeniowa czy inna cholera nie chciala mi tego uwzlednic.
    Pamietam kiedy ttaki watek. Pisal w nim Pawelek, ze w HUK'u. Z HUK'a
    wylecialem z glosnym hukiem jak im to powiedzialem.

    Macie jakies doswiadczenia w tej kwesti.
    Chetnie podziele sie swoimi w zwiazku z uzywaniem T-dsl'a
    (przereklamowanego) i inymi sprawami, ale to juz na priv, bo "nasza" strona
    jeszcze nie dziala, a ta grupa to chyba nie od tego

    Pozdr
    Beny

  • 2. Data: 2002-03-24 11:11:49
    Temat: Re: do GC (OOT: ubezpieczenie amochodu)
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    Byles juz w ADAC ??

    Przejdz sie do nich i zapytaj
    ktora ubezpieczalnia to uwzglednia.

    Inna mozliwosc:
    kup pod kosciolem polskie czasopisma wydawane
    w NIEMCZECH !! (jest kurier i jakies "tips..." czy cos takiego)
    W nich oglaszaja sie miedzy innymi posrednicy roznych
    ubezpieczalni w niemczech ktorzy sa polakami
    i po prostu wiedza gdzie i w ktorej ubezpieczalni co i jak przechodzi.
    UWAGA:
    oni dostaja prowizje od ubezpieczalni(i to duza!!),
    NIC IM NIE PLACCIE EXTRA!!!!

    Zdrowko
    Thomas ,
    Hamburg

    a7it2o$i32$00$...@n...t-online.com...

  • 3. Data: 2002-03-24 12:58:52
    Od: "Michal Gajda" <m...@g...de>

    Czesc , wg moich wiadomosci uwzglednia znizki Kravag ( www.kravag.de ) oraz
    Gerling. Z tymi 1 wszymi rozmawialem i uznali mi znizki z PL w efekcie czego
    zszedlem ponizej 100 % a w Gerlingu sie ubezpieczylem tez ponizej 100 % (
    wyszlo taniej niz w Kravag ). Nie jestem zreszta pierwszy i jedyny bo info
    to wyciagnalem od Slawka, Krzyska, Leszka itd.. O innych ubezpieczalniach co
    uznaja znizki z PL nie wiem co nie znaczy ze ich ie ma :). W Gerlingu za 3
    lata dali mi SF-2 ( 85%), za 5 lat byloby chyba SF-4

    Pozdrowionka
    Michal

    Uzytkownik "Beny" <b...@p...gazeta.pl> napisal w wiadomosci

  • 4. Data: 2002-03-24 15:21:43
    Temat: Do Thomasa i Michala
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    Dzieki za info. bede cwiczyl te agencje i koscioly w przyszlym tygodniu.

    Fajnie wiedziec ze kots pomoze ...

    dzieki temu bede mogl zmienic troche swoje kalkulacje wydatkow hehehe (mam
    nadzieje).

    Milej reszki weekendu lub jak kto woli das Wochenende.

    Pozdr.
    Beny

  • 5. Data: 2002-03-25 12:41:26
    Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com>

    Witam

    HUK istotnie nie uznaje juz polskich ulg, chociaz nie wiemn dlaczego.
    Nadmieniam, ze watek, o ktorym mowa, wspominal rowniez o _Albatrosie_.
    Firma ta, broker, bez watpienia znalazlaby cie odpowiedniego ubezpieczyciela
    a ponadto dostaniesz 20 % znizki, jako ktos posiadajacy wyzsze
    wyksztalcenie.

    BTW. Takie sprawy wychodza w praniu, dlatego trzeba je na biezaco
    uaktualniac. Na biezaco w tych sprawach siedzi Leszek, gdyz on prowadzi
    dzial "Samochody i ubezpieczenia". W sprawie telefonow (DSL) zazalenia
    i wnioski przyjmuje Marcin S. (Hamburg) ;-)))

    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 6. Data: 2002-03-26 21:57:36
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    Dzieki !

    Albatrosa - fakt nie sprawdzalem, jutro sprawdze.
    Tak dla waszej informacji
    Kravag juz tez nie akceptuje ludzie jak my (Polacy) musimy zle jezdzic jesli
    agencja za agencja nas olewa.
    Gerling akceptuje pod warunkiem bycia czlonkiem AvD (Automobilclub
    Deutschland - kolejne 54E/rok) i dostarczenia fury dokumnetow :
    Fahrzeugbrief, ubezpiecznie z Polski itd, a potem rozwaza moja kwestie (i
    pewnie dadza mi 115%).

    Mimo to dzieki.

  • 7. Data: 2002-04-02 20:11:18
    Temat: Odp: do GC (OOT: ubezpieczenie amochodu)
    Od: "olo" <o...@i...pl>

    Volksfuersorge uwzglednilo moje polskie prawko (140%)... A poza tym
    to szukalem przez kilku maklerów i nic lepszego nie udalo mi sie
    znalezc mimo posiadania fury dokumentów przetlumaczonych na
    niemiecki...

    Nic tu do rzeczy nie ma jezdzenie - jak nie wiadomo o co chodzi to
    chodzi o kase - po co firma ma Ci dawac znizke? Przeciez dostana
    mniej siana... to nie lezy w ich interesie :-(

    Pozdr.,
    Olo

    Użytkownik Beny <b...@p...gazeta.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:a7qqst$6gs$02$...@n...t-online.com...

  • 8. Data: 2002-04-03 07:43:33
    Od: "Christoph Lipinski" <c...@g...de>

    Hej Beny,
    mnie dali znizki w DEVK (ubezpieczyli na tzw. drugi samochod),
    ale w zamian musialem wykupic ubezpieczenie rodziny (ok 20?/mies).
    ogloszenia posrednikow znajdziesz w "Samo Zycie", mozesz zamowic
    trzy bezplatne numery online www.samo-zycie.de
    pozdro,
    Chris