PracaGrupypl.praca.dyskusjedo GC (OOT: ubezpieczenie amochodu) › Re: do GC (OOT: ubezpieczenie amochodu)
    From: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: do GC (OOT: ubezpieczenie amochodu)
    Date: Tue, 26 Mar 2002 22:57:36 +0100

    Dzieki !

    Albatrosa - fakt nie sprawdzalem, jutro sprawdze.
    Tak dla waszej informacji
    Kravag juz tez nie akceptuje ludzie jak my (Polacy) musimy zle jezdzic jesli
    agencja za agencja nas olewa.
    Gerling akceptuje pod warunkiem bycia czlonkiem AvD (Automobilclub
    Deutschland - kolejne 54E/rok) i dostarczenia fury dokumnetow :
    Fahrzeugbrief, ubezpiecznie z Polski itd, a potem rozwaza moja kwestie (i
    pewnie dadza mi 115%).

    Mimo to dzieki.