PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak to jest z nagrodami jubileuszowymi ????

  • 1. Data: 2002-03-23 21:59:17
    Temat: Jak to jest z nagrodami jubileuszowymi ????
    Od: "marcin" <m...@g...pl>

    Staram się o nagrodę jubileuszową na 35-lecie pracy.
    W trakcie pracy zostałem skierowany do odbycia służby wojskowej ( 2 lata ).
    Po jej zakończeniu miałem 30 dni urlopu, po których miałem podjąć pracę.
    Urlop przedłużył się o 5 dni ( bea usprawiedliwienia ). Problem polega na
    tym, że mój zakład nie chce mi zaliczyć 2 lat wojska przy ubieganiu się o
    nagrodę jubileuszową. Czy jest jakiś sposób i szanse na załatwienie tej
    sprawy na moją korzyść?????