PracaGrupypl.praca.dyskusjedo GC (OOT: ubezpieczenie amochodu) › Re: do GC (OOT: ubezpieczenie amochodu)
    From: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: do GC (OOT: ubezpieczenie amochodu)
    Date: Mon, 25 Mar 2002 13:41:26 +0100
    Sender: c...@p...onet.pl@195.27.162.68

    Witam

    HUK istotnie nie uznaje juz polskich ulg, chociaz nie wiemn dlaczego.
    Nadmieniam, ze watek, o ktorym mowa, wspominal rowniez o _Albatrosie_.
    Firma ta, broker, bez watpienia znalazlaby cie odpowiedniego ubezpieczyciela
    a ponadto dostaniesz 20 % znizki, jako ktos posiadajacy wyzsze
    wyksztalcenie.

    BTW. Takie sprawy wychodza w praniu, dlatego trzeba je na biezaco
    uaktualniac. Na biezaco w tych sprawach siedzi Leszek, gdyz on prowadzi
    dzial "Samochody i ubezpieczenia". W sprawie telefonow (DSL) zazalenia
    i wnioski przyjmuje Marcin S. (Hamburg) ;-)))

    Pozdrawiam
    Pawelek

    "Beny" <b...@p...gazeta.pl> wrote in message
    > Hej ludkowie
    >
    > Mam do was jedno bardzo konkretne pytanie. Musze, po prostu musze zmienic
    > ubezpieczenie samochodu, zalatwic nowe - nie wazne w tej chwili.
    >
    > Czy ktoremus z was udalo sie ubezpieczyc auto na niemieckich blachach na
    > normalnych warunkach (to znaczy ponizej 125% stawki podstawowej) jako
    > Polakowi na warunkach GC.
    >
    > Ja mam potwierdzenie ubezpieczenia przez 5 lat bezwypadkowej jazdy z
    Polski