PracaGrupypl.praca.dyskusje › Minolta

  • 1. Data: 2002-03-23 13:57:22
    Temat: Minolta
    Od: "lisek" <l...@p...onet.pl>

    tak jak w temacie - czy ktoś zna tą firmę od środka?, zna płace? - jak sie
    kształtują itp. itd

  • 2. Data: 2002-03-23 17:03:15
    Temat: Re: Minolta
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Użytkownik lisek <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a7i1ka$6f0$...@o...icpnet.pl...
    > tak jak w temacie - czy ktoś zna tą firmę od środka?, zna płace? - jak sie
    > kształtują itp. itd

    Przedstawiciel handlowy ma stałej pensji 800zł netto + prowizja 5-10 % od
    sprzedanej kopiarki...
    Praca na 10 a nie 8 godzin jak gdzie indziej na tym stanowisku .....

  • 3. Data: 2002-03-23 19:04:20
    Od: "lisek" <l...@p...onet.pl>

    > Przedstawiciel handlowy ma stałej pensji 800zł netto + prowizja 5-10 % od
    > sprzedanej kopiarki...
    > Praca na 10 a nie 8 godzin jak gdzie indziej na tym stanowisku .....

    a jak wygląda z doradcami technicznymi?

  • 4. Data: 2002-03-24 17:54:14
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Użytkownik lisek <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a7ijjr$v6v$...@o...icpnet.pl...

    > a jak wygląda z doradcami technicznymi?

    Z tego co się orientuję to ogólnie te firmy handlowe słabiutko płacą... nie
    chcę Cię wprowadzać w błąd !!!
    Generalnie wiele zależy od tego czy to dealer, czy główny przedstawiciel i
    czy to południowa Polska czy może Mazowsze ....
    Na tym stanowisku myslę że na teren południowej Polski dealer nie da więcej
    człowiekowi niż 1000-1200 na rekę, to wiem
    z opinii innych ...