PracaGrupypl.praca.dyskusje › diety raz jeszcze

  • 1. Data: 2007-02-08 14:13:58
    Temat: diety raz jeszcze
    Od: "E. Fiedor" <e...@g...pl>

    Witam,
    mam w firmie małe nieporozumienie, kilka osób różnie interpretuje przepisy związane z
    dietami.
    sprawa wygląda następująco:
    wyjazd na delegację krajową (2 os), samochód służbowy-środa 8.30, przyjazd do ośrodka
    konferencyjnego o 16.30, pobyt tam cały czwartek, piątek o godzinie 18.00 wyjazd,
    przyjazd do domu o godz. 1.30 w nocy z piątku na sobotę.
    rozbieżności dotyczą diety na wyżywienie- w firmie panuje raczej polityka wykupu
    posiłków w hotelach/ośrodkach, podobnie było tym razem. Zatem zapewniona była kolacja
    w środę, śniadanie, obiad kolacja w czwartek i śniadanie i obiad w piątek.
    pytanie- czy należy się jakakolwiek dieta czy nie?
    na tę chwilę są dwa stanowiska- pomimo tego, że w środę był tylko jeden posiłek, a w
    piątek dwa, dieta się nie należy, bo w większości wyżywienie było zapewnione- nie
    było go tylko w drodze.
    drugie podejście- należy się dieta za środę i piątek w całości, bo nie zostało
    zapewnione pełne wyżywienie.
    jak powinno się rozliczyć tę delegację? czy dietę rozbija się procentowo na
    poszczególne posiłki, tak jak przy zagranicznej?
    z góry dzięki
    Ewa

  • 2. Data: 2007-02-08 18:04:47
    Temat: Re: diety raz jeszcze
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    "E. Fiedor" wrote:

    > drugie podejście- należy się dieta za środę i piątek w całości, bo nie zostało
    zapewnione pełne wyżywienie.
    > jak powinno się rozliczyć tę delegację?

    wg drugiego podejscia

    > czy dietę rozbija się procentowo na poszczególne posiłki, tak jak przy
    zagranicznej?

    nie

    http://www.egospodarka.pl/niezbednik-firmowy/Diety-k
    rajowe-i-ryczalty.html

    jesli uzylabys googla zamiast czekac na odpowiedz na grupie to w ciagu
    klku sekund znalazlabys wiecej linkow do stron ktore to potwierdzaja