PracaGrupypl.praca.dyskusje › departament skarbu

  • 1. Data: 2002-10-29 06:38:51
    Temat: departament skarbu
    Od: "Tomasz Swidzinski" <s...@j...pl>

    Witam
    Czy ktos pracowal z Polski dla kolegow Amerykanow? Nic (!) nie kumam z
    ichnich formularzy, ktory wybrac, co gdzie wpisac, do kogo i jak wyslac...

    --
    pozdrawiam serdecznie / best regards
    Tomasz Swidzinski

  • 2. Data: 2002-10-29 07:26:10
    Temat: Re: departament skarbu
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Tomasz Swidzinski" <s...@j...pl> writes:

    > Witam
    > Czy ktos pracowal z Polski dla kolegow Amerykanow? Nic (!) nie kumam z
    > ichnich formularzy, ktory wybrac, co gdzie wpisac, do kogo i jak wyslac...

    jakie masz formularze, co na nich jest, i z jakiej okazji wypelniasz?
    nie twierdze ze jestem ekspert, ale pracuje w usa od 4 lat, jak cos wiem to
    ci podpowiem.

    jak nie chcesz na grupe, slij na pirv, na adres jak ponizej.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net