PracaGrupypl.praca.dyskusje › Work Service

  • 1. Data: 2002-10-28 22:49:17
    Temat: Work Service
    Od: "Jacek Kalwasiński" <D...@w...pl>

    Czy ktoś pracował dla tej firmy na umowe zlecenie.

    Bo mam możliwość pracy w Hit'ie w Warszawie przy układaniu towaru w nocy.
    Wiem że podobno oszukują.
    Ale chciałem sie dowiedzieć coś więcej.

  • 2. Data: 2002-10-29 00:07:44
    Temat: Re: Work Service
    Od: j...@o...pl

    Bedzeisz pracowal za marne pieniadze 5 zl / h brutto i to etedy kiedy tylko
    bedzeisz potrzebny. Ogolnie praca w Tych zadnych Hipiermarketach wykancza
    ble... zygac mi sie chce > Jedyny pożądny market to MAKRO.

  • 3. Data: 2002-10-29 01:11:29
    Od: "Jacek Kalwasiński" <D...@w...pl>

    Już tam raz robiłem płaca 5.8 na ręke w nocy i 5 w dzień.
    Wiesz nie mam innej alternatywy dla tej roboty więc nie mam za bardzo co
    wybrzydzać. A kasa potrzebna.
    Może wiesz gdzie można w Warszawie załapać sie do jakiejś roboty dorywczej.
    Przenosiny sprzątanie (w sprzątaniu mam praktyke) praca chałupnicz no i
    markety.

  • 4. Data: 2002-10-29 11:09:08
    Temat: Odp: Work Service
    Od: "Sting" <s...@l...pl>

    Rok temu pracowalem. Nie słyszałem o tym żeby oszukiwali, ja dostałem
    wszystko ok. Niestety grosze marne bo 5zł brutto, na rekę miałem 4zł ale cóż
    jak nie ma gdzie robić. Pocieszyłem sie jednak tym że zwrot podatku dostałem
    :)

  • 5. Data: 2002-10-29 20:16:32
    Od: "Jacek Kalwasiński" <D...@w...pl>

    Ale konkretnie w Work Service i Hit?