PracaGrupypl.praca.dyskusje › Banpol S.A.

  • 1. Data: 2002-01-07 10:23:00
    Temat: Banpol S.A.
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@p...onet.pl>

    Starałem się o pracę w tej firmie. Miesiąc temu przysłałem do nich podanie w
    odpowiedzi na zamieszczoną przez nich ofertę. Do dzisiaj nie otrzymałem
    rzadnej odpowiedzi. Tymczasem kilka dni temu znalazłem dokładnie tą samą
    ofertę ponownie. Zadzwoniłem do działu rekrutacji tej firmy gdzie
    dowiedziałem się, że dopiero zbierają dokumenty i nie wiedzą, ile czasu to
    jeszcze potrwa. Wydało mi się to podejrzane. Od kilku osób dowiedziałem się,
    że jest to dziebko "szemrana" firma, o czym ostatecznie przekonała mnie
    informacja o kontaktach tej firmy z Pocztą Polską i GUS-em. Jakie jest wasze
    zdanie na temat tej firmy? Czy warto wogóle zawracać sobie nią głowę?

    Jakub

  • 2. Data: 2002-01-14 12:03:29
    Temat: Re: Banpol S.A.
    Od: Jan Artysiewicz <y...@j...biatel.signum.pl>

    W artykule <a1bt1n$enr$1@news.tpi.pl>, Jakub Zysnarski napisał(a):

> [...]
    > zdanie na temat tej firmy? Czy warto wogóle zawracać sobie nią głowę?

    Pracowałem kiedyś w jednym z US-ów, któremu to sprzęt dostarczała ww
    firma i moje wrażenia są jak najbardziej negatywne. Za każdym razem gdy
    przybywał do nas ktoś z Banpolu to była to nowa, zupełnie zielona osoba
    z czego płynął wniosek że rotacja kadr w ww. firmie jest bardzo duża.

    Na twoim miejscu bym sobie darował

    --
    Jan Artysiewicz
    yohan<at>a3.pl