PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy warto tak zmienić prac › czy warto tak zmienić prac
    From: "^Escape" <blekota<invalid>@gmail.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: czy warto tak zmienić prac
    Date: Sat, 25 Aug 2007 11:25:22 +0200

    jestem administratorem sieci / informatykiem w jednym z urzedów podległych
    pod Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, zajmuję się wszystkim co jest
    związane z informatyką (łącznie z przetargami, naprawami itp.) oraz
    statystyką. W instytucji tej są koszmarnie niskie zarobki (przec. ~1400
    brutto)
    miałem możliwość przejścia do Policji za ciut większe pieniądze - 100 zł
    (jedyny kandydat spełniający wymogi formalne). Przedstawiłem sprawę
    pracodawcy i dostałem 300 zł podwyżki. zadzwoniłem na Policję i odmówiłem.
    Po czym tego samego dnia dostałem telefon zwrotny z Policji i... propozycję
    podwyżki o kolejne 200 zł więcej niż podał dotychczasowy pracodawca. . W
    Policji zajmowałbym się głównie karmieniem baz danych danymi z łapki i
    zastępowaniem administratora. Obawiam się że ta praca może mnie szybko
    znudzić swoją monotonią :). Bo ja lubię to zamieszanie które mam w tej
    chwili - zawsze coś się dzieje i zasadniczo nikt nie wtrąca mi się do pracy,
    a i pieniądze na porządny sprzęt zawsze się znajdują. Obawiam się też że jak
    zostanę u dotychczasowego pracodawcy będę żałował (ludzie pracują od 15 lat
    i oscylują w granicach min. krajowej + dodatek za staż). Nie wiadomo na
    dobrą sprawę czy dotychczasowy pracodawca wywiąże się z obiecanej podwyżki
    (widełki niezmieniane od 99 roku i odwieczny brak pieniędzy na ten cel w
    kasie firmy). No i zmieniam stan cywilny wkrótce więc nie wiem czy warto
    karmić się sentymentami co do tego co lubi się robić.
    Co sądzicie?