PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy ufać takiemu pracodawcy › Re: czy ufać takiemu pracodawcy
    From: "Immona" <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy ufać takiemu pracodawcy
    Date: Thu, 02 Mar 2006 19:02:15 +0100

    >Re to: Immona [Wed, 01 Mar 2006 00:14:03 +0100]:

    >A, to Ciebie już trwale wybyło?

    Na dluzej. Mnie i jeszcze jednego grupowicza z ppd. Nie jestem z tych, co
    marudza, ale nie wyjezdzaja. Nie podobaja mi sie rzady kaczek i klimat dla
    przedsiebiorczosci w Polsce, wiec nie zamierzam tego wspierac swoimi podatkami.

    >I jak pierwsze wrażenia? :-)

    Niesamowita przyroda, palmy obok choinek, duza wilgotnosc powietrza, duzo
    kolorowych ptakow i owadow, tanie owoce, mili ludzie, brak porzadnych knajp,
    wielkie przestrzenie, wysoko ucywilizowana i tolerancyjna wies - Wroclaw byl
    bardziej miejski niz to wieksze od Warszawy miasto, w ktorym teraz jestem. Na
    razie robie sobie wakacje i zwiedzanie, ciekawsze rzeczy bede w stanie
    napisac, jak sie wlacze w zycie gospodarcze i zobacze, czy sympatia Korwina-
    Mikkego do tego kraju jest uzasadniona :)

    >Podeślę mu to, ale nie wiem jaki efekt będzie.

    Dzieki serdeczne.

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl