PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile może zarobić analityk finansowy

  • 1. Data: 2003-10-15 08:46:27
    Temat: Ile może zarobić analityk finansowy
    Od: "M" <m...@W...onet.pl>

    Ile może zarobić analityk finansowy dajmy na to w Poznaniu w Volkswagenie "na
    rękę" (aktualnie jest tam oferta). Przyjmijmy, że spełnia się kryteria wymogów
    na takim stanowisku - wykształcenie, doświadczenie, język itp. W jakich
    przedziałach zarabiają analitycy?

  • 2. Data: 2003-10-15 11:41:45
    Temat: Re: Ile może zarobić analityk finansowy
    Od: "gg gg" <t...@N...gazeta.pl>

    M <m...@W...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    wymogów
    > na takim stanowisku - wykształcenie, doświadczenie, język itp. W jakich

    Ja do nich kiedyś aplikowałem. W controllingu (w sumie bliska dziedzina)
    oferowali na początek 3500 brutto.