PracaGrupypl.praca.dyskusje › sprzedam...

  • 1. Data: 2003-10-15 09:52:13
    Temat: sprzedam...
    Od: "Tomala" <w...@g...pl>

    ... nerkę sztuk 1 (lewa lub prawa do wyboru) dwudziestopiecioletni
    przebieg, szanowana i regularnie przeplukiwana
    ... pluco lewe sztuk 1 - do diesla, lekko przechodzone - pracowalo w
    trudnych warunkach
    .... szpik 20% zawartosci - nie odpowiadam za stan genetyczny
    ... skora do przeszczepu - okolice posladkow
    cena do uzgodnienia

    do tak skrajnego kroku musze sie posunac ze wzgledu na moje nieudacznictwo w
    poszukiwaniu pracy

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-10-15 16:29:34
    Temat: Re: sprzedam...
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 15 Oct 2003 11:52:13 +0200, "Tomala"
    <w...@g...pl> zakodował:

    >do tak skrajnego kroku musze sie posunac ze wzgledu na moje nieudacznictwo w
    >poszukiwaniu pracy

    NTG - pl.ogłoszenia.sprzedam

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-10-15 16:59:16
    Od: "Teq" <z...@p...onet.pl>

    "Kaizen" <x...@c...sz> wrote in message

    > NTG - pl.ogłoszenia.sprzedam

    rotfl

    A nie pomyslales ze ktos tutaj mogl juz na to wczesniej wpasc i teraz
    probuje skolowac dla siebie brakujace czesc ?
    ;P

    Teq

  • 4. Data: 2003-10-16 04:26:53
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    w...@g...pl news:bmj54o$gg2$1@nemesis.news.tpi.pl

    > ... nerkę sztuk 1 (lewa lub prawa do wyboru) dwudziestopiecioletni

    > do tak skrajnego kroku musze sie posunac ze wzgledu na moje
    > nieudacznictwo w poszukiwaniu pracy

    www.allegro.pl ...ale jaka kategoria? ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 5. Data: 2003-10-16 21:02:00
    Temat: Odp: sprzedam...
    Od: "michał t" <l...@p...pl>

    Użytkownik Rafal
    > www.allegro.pl ...ale jaka kategoria? ;)

    antyki....
    ;-)

    życzę owocnego dializowania ogłoszeń....
    ....??pozdrawiam??....