PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy mógłby mi ktoś wytłumaczyć... › czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć...
  • Data: 2003-05-19 10:17:04
    Temat: czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć...
    Od: "SM" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ...co oznacza termin account manager. Tak zazwyczaj oczywiscie. Czy nie ma
    to czegoś wspólnego z akwizycją (w trochę innym zakresie oczywiście, ale
    chodzi o zasadę).
    Strasznie dużo ofert - znaczna większość, to właśnie stanowiska handlowców i
    account manager'ów. Czy w tym zawodzie az tak szybko się człowiek wypala??
    Nadmienię, że nie mam doświadczenia w branży handlowej.... i chyba nie mam
    zbytnio kwalifikacji na takie stanowisko.
    Co o tym sądzicie????
    pozdr. Sebek