PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy ktos sie orientuje w zarobkach agentow ubezp?

  • 1. Data: 2003-02-18 18:39:33
    Temat: czy ktos sie orientuje w zarobkach agentow ubezp?
    Od: "Sebastian Sienkiewicz" <j...@o...pl>

  • 2. Data: 2003-02-18 19:20:51
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl>

    Sebastian Sienkiewicz wrote:

    Czesc.

    Bywa naprawde roznie.
    Zalezy czy pracujesz sam (na wlasny rachunek) czy dla kogos, czy
    sprzedajesz majatek czy zycie czy obydwa na raz.
    Na poczatku jest trudno, bo musisz znalezc Klientow chyba, ze pracujesz
    dla kogos i on wlasnie zapewnia Ci Klientele, np. w komisie czy salonie
    samochodowym albo u brokera.

    Powiedzialbym, ze miesiecznie mozna zarobic -1.000 PLN do 10.000 PLN.
    Ten minus to oczywiscie podczas prowadzenia dzial. gosp., bo i tak bywa
    na poczatku.

    Pozdroofki !
    Mackosa <mackosa@wp_NOSPAM_.pl>

  • 3. Data: 2003-02-18 20:02:18
    Od: "Rider" <r...@b...pl>

> [...]
    >
    > Powiedzialbym, ze miesiecznie mozna zarobic -1.000 PLN do 10.000 PLN.
    > Ten minus to oczywiscie podczas prowadzenia dzial. gosp., bo i tak bywa

    Calkowicie zgadzam sie z przedmowca...
    Zalezy to od czlowieka mysle. Podejscie, chec zarabiania, umiejetnosci
    sprzedazy i odwaga...
    Osobiscie znam agentow, ktorzy bardzo, bardzo i jeszcze bardziej sie mecza
    zeby nie przekroczyc ostatniego progu podatkowego...
    :)
    Ale i znam takich, ktorzy maja po 40 lat, 10 lat w ubezpieczeniach, jezdza
    kaszlakami i utrzymuja ich matki...
    :(
    Sam sobie odpowiedz na pytanie jakim czlowiekiem jestes...

  • 4. Data: 2003-02-18 22:14:41
    Od: flyer <f...@g...pl>

    Rider napisał:

> [...]
    > Osobiscie znam agentow, ktorzy bardzo, bardzo i jeszcze bardziej sie mecza
    > zeby nie przekroczyc ostatniego progu podatkowego...

    Zgeneralizuje w zamian za generalizacje - takiego agenta to przynajmiej
    ja omijam z daleka - bedzie probowal wcisnac mi zbuki twierdzac, ze to
    nowy srodek leczniczy :( Idac dalej tym tropem - jezeli nie masz
    osobowosci psychopatycznej (w klinicznym ujeciu), to nie masz czego
    szukac w ubezpieczeniach, chyba ze gdzies sie "podepniesz" - jak w
    poprzednim poscie np. w punkcie sprzedazy aut, albo bedziesz
    "inwestowal" w siebie przez pierwszy okres pozostawiajac niedoszlym
    klientom dobre wspomnienie swojej osoby i MATERIALNE namiary na siebie.

    Flyer

  • 5. Data: 2003-02-19 01:15:44
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl>

    flyer wrote:

> [...]
    > "inwestowal" w siebie przez pierwszy okres pozostawiajac niedoszlym
    > klientom dobre wspomnienie swojej osoby i MATERIALNE namiary na siebie.

    Dobrze kombinujesz :)))
    Powiem Ci, ze mam kilku ulubionych agentow, i sa ciagle ciagle w mojej
    pamieci. Niektórym udalo sie mi cos sprzadac, ale tak naprawde to dzieki
    temu, ze sa, juz wiele osob moglo sie ubezpieczyc. Po prostu podsylam im
    Klientow jesli ktos szuka ubezpieczenia.

    Ubezpieczenia to jest po prostu element zycia, tak jak chleb, samochod
    czy pieniadze, nie kazdy musi to miec, ale przydaje sie wowczas gdy jest
    juz za pozno :)

  • 6. Data: 2003-02-19 06:52:09
    Od: "Rider" <r...@b...pl>

> [...]
    > nowy srodek leczniczy :( Idac dalej tym tropem - jezeli nie masz
    > osobowosci psychopatycznej (w klinicznym ujeciu), to nie masz czego

    Ciekawe podejscie, a samochod ubezpieczasz, jestes w jakims funduszu
    emerytalnym...?
    Cos mi sie wydaje ze nie tak calkiem omijasz to z daleka...Wrecz niekiedy
    nie da sie ominac...

  • 7. Data: 2003-02-19 09:28:43
    Od: flyer <f...@g...pl>

    Mackosa napisał:

> [...]
    >
    > Ubezpieczenia to jest po prostu element zycia, tak jak chleb, samochod
    > czy pieniadze, nie kazdy musi to miec, ale przydaje sie wowczas gdy jest

    Te pieprzone Life zasmiecily caly rynek - stad cala branza dostaje w d..

  • 8. Data: 2003-02-19 09:28:48
    Od: flyer <f...@g...pl>

    Rider napisał:

    > Ciekawe podejscie, a samochod ubezpieczasz, jestes w jakims funduszu
    > emerytalnym...?
    > Cos mi sie wydaje ze nie tak calkiem omijasz to z daleka...Wrecz niekiedy
    > nie da sie ominac...

    Samochodu nie ubezpieczam, bo nie mam. Do funduszu zapisalem sie ot tak
    - napatoczyla mi sie w oddziale banku panienka (na dzielnego akwizytora
    nie wygladala ;) ), ot i sie zapisalem. A na jakiekolwiek telefony z
    Life odpowiadam grzecznie (i bede to robil nawet, gdy bede Prezesem
    Banku ;), ze jestem bezrobotny - nie dociekajac jaki to cud chca mi
    sporzedac.

    Ogolnie - jestem najgorszym z mozliwych typow klienta - pragmatykiem.

    Flyer

  • 9. Data: 2003-02-19 11:41:49
    Od: "Rider" <r...@b...pl>

> [...]
    > sporzedac.
    >
    > Ogolnie - jestem najgorszym z mozliwych typow klienta - pragmatykiem.

    Nie no, nic nie szkodzi. Skoro jestes tak zlym klientem jak mowisz, to tylko
    lepiej dla ciebie bo kitu ci byle kto zaraz nie wcisnie...

    pozdrawiam,

    Rafal

  • 10. Data: 2003-02-20 02:33:34
    Od: flyer <f...@g...pl>