PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w firmie Atena - pytanie

  • 1. Data: 2003-02-18 18:22:56
    Temat: praca w firmie Atena - pytanie
    Od: "Jan Nowicki" <s...@w...pl>

    Cześć, mam ofertę na zatrudnienie w firmie Atena Usługi Informatyczne i
    Finansowe z Sopotu w charakterze projektanta systemów informatycznych.
    Czy ktoś z Was wie coś o tej firmie i może mi powiedzieć czy warto, czy
    firma umożliwia rozwój i jest profesjonalna ?
    z góry dzięki za odpowiedź ...
    Pozdrawiam Jan Nowicki

  • 2. Data: 2003-02-19 09:47:07
    Temat: Re: praca w firmie Atena - pytanie
    Od: Rafał Jank <y...@w...pl>

    Dnia Tue, 18 Feb 2003 19:22:56 +0100
    "Jan Nowicki" <s...@w...pl> zeznał/a co następuje:

> [...]
    > Czy ktoś z Was wie coś o tej firmie i może mi powiedzieć czy warto, czy
    > firma umożliwia rozwój i jest profesjonalna ?

    Moja żona tam pracuje. Firma jest ok, zarobki jak na trójmiejskie warunki
    przyzwoite. Pracy sporo, ale projekty dość ciekawe. No i ogólnie robi wrażenie
    rozsądnie zarządzanej.

    --
    _/ _/ _/ _/ _/ Wirtualna Polska SA http://www.wp.pl