PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy ktos sie orientuje w zarobkach agentow ubezp? › Re: Odp: czy ktos sie orientuje w zarobkach agentow ubezp?
    From: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odp: czy ktos sie orientuje w zarobkach agentow ubezp?
    Date: Wed, 19 Feb 2003 02:15:44 +0100

    flyer wrote:

    > Zgeneralizuje w zamian za generalizacje - takiego agenta to przynajmiej
    > ja omijam z daleka - bedzie probowal wcisnac mi zbuki twierdzac, ze to
    > nowy srodek leczniczy :( Idac dalej tym tropem - jezeli nie masz
    > osobowosci psychopatycznej (w klinicznym ujeciu), to nie masz czego
    > szukac w ubezpieczeniach, chyba ze gdzies sie "podepniesz" - jak w
    > poprzednim poscie np. w punkcie sprzedazy aut, albo bedziesz
    > "inwestowal" w siebie przez pierwszy okres pozostawiajac niedoszlym
    > klientom dobre wspomnienie swojej osoby i MATERIALNE namiary na siebie.

    Dobrze kombinujesz :)))
    Powiem Ci, ze mam kilku ulubionych agentow, i sa ciagle ciagle w mojej
    pamieci. Niektórym udalo sie mi cos sprzadac, ale tak naprawde to dzieki
    temu, ze sa, juz wiele osob moglo sie ubezpieczyc. Po prostu podsylam im
    Klientow jesli ktos szuka ubezpieczenia.

    Ubezpieczenia to jest po prostu element zycia, tak jak chleb, samochod
    czy pieniadze, nie kazdy musi to miec, ale przydaje sie wowczas gdy jest
    juz za pozno :)

    Pozdroofki !
    Mackosa <mackosa@wp_NOSPAM_.pl>