PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy jest praca dla webmasterow?

  • 1. Data: 2002-10-16 23:34:22
    Temat: czy jest praca dla webmasterow?
    Od: "Katia" <m...@g...pl>

    Sadzac z ogloszen to jest... A moze to tylko pozory? Czy ktos z branzy
    moze wypowiedziec sie na ten temat? Czy np. ma jakies szanse czlowiek
    znajacy tylko html, czy potrzebni sa tylko tacy, co znaja na raz
    rownoczesnie dhtml, java, php, asp, mysql?

    --
    Katia
    [--- alt.pl.ukraina ---]

  • 2. Data: 2002-10-17 10:47:50
    Temat: Re: czy jest praca dla webmasterow?
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <aom43a$69$1@news.tpi.pl> Katia napisał(a):
> [...]
    > znajacy tylko html, czy potrzebni sa tylko tacy, co znaja na raz
    > rownoczesnie dhtml, java, php, asp, mysql?

    Dla HTMLowców słabiutko jest, chyba, że masz super talent graficzny. Nieco lepiej
    jest dla tych, którzy też coś potrafią zaphpować itd., ale też kicha. Dobrze mają się

    w tej branży tylko ci, którzy na własną rękę szukają klientów (i potrafią ich
    zbajerować), lub wymiatacze zatrudnieni w różnych amg.net itd.
    --
    Samotnik
    Zapisz się na listę 'Radio z Twarzą' - codziennie świeże nowinki z

  • 3. Data: 2002-10-17 10:51:35
    Od: "AcidBurnt" <m...@w...pl>

    raczej ze znajomoscia tylko html, malo co zdzials kazda firma potrzbuje
    formulazy baz dancyh na stronka czyli skryptow PHP, XML

    znajac tylko HTML mozesz powiedziec ze nie umiesz nic

    wiem cos o tym bo sam znam sie duzo na HTML, a nawet bardzo, teraz z kolegom
    postanowilismy na tym zarobic, gdyz on jest syper grfikiem, i zeby cos sie
    udalo to szkalismy ludzi co by na PHP robili i tym podobne skrypty!!!

  • 4. Data: 2002-10-17 13:20:04
    Od: "Muzzy" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AcidBurnt" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > postanowilismy na tym zarobic, gdyz on jest syper grfikiem, i zeby cos sie
    > udalo to szkalismy ludzi co by na PHP robili i tym podobne skrypty!!!

    Tylko ze jak juz daja ogloszenie to wymagaja w nim jeszcze miliona innych
    rzeczy. Piszac skrypty dobrze zebys znal srodowisko programistyczne Delphi,
    Builder do tego dobra znajomosc Oracle, szydelkowania i stolarki
    precyzyjnej. Ciezko sie odpowiada na takie ogloszenie bo jest malo
    sprecyzowane.
    Muzzy

  • 5. Data: 2002-10-17 21:25:01
    Od: "Katia" <m...@g...pl>

    Główny bohater (w tej roli Muzzy <m...@p...onet.pl>)
    rzekł:aomda1$iou$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > Builder do tego dobra znajomosc Oracle, szydelkowania i stolarki
    > precyzyjnej. Ciezko sie odpowiada na takie ogloszenie bo jest malo

    wlasnie o to chodzi, czy rzeczywiscie to wszystko jest potrzebne, czy
    tylko tak, "na wszelki wypadek" - no bo w sumie, wystarczy sie
    rozejrzec po necie - ile firm ma strony na ktorych jest cos wiecej
    poza php+mysql?

    Katia

  • 6. Data: 2002-10-18 11:53:52
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > znajacy tylko html, czy potrzebni sa tylko tacy, co znaja na raz
    > rownoczesnie dhtml, java, php, asp, mysql?

    Człowiek znający HTML-a nie jest webmasterem. To tak jakby o gościu, który umie
    pisać, powiedzieć że jest pisarzem :)

    Kaktus

  • 7. Data: 2002-10-19 21:02:00
    Od: "laik523" <l...@w...pl>

    Katia, weż dyskietkę z przykładem swojej pracy i smaruj do pracodawcy. Zadaj
    dwa bardzo fachowe i praktyczne pytania, żeby pomyślał że zęby na tym
    zjadłaś. Pełen profesjonalizm swojej oferty (czytaj pewność siebie ale bez
    wywyższania) pozwoli Ci uświadomić mu że właśnie pozbył sie kłopotu i już
    nie będzie musiał myśleć, że nie będzie zadowolony. A jak się nie uda to idź
    do drugiego pracodawcy.