PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wyprawka ??

  • 1. Data: 2002-10-16 14:38:52
    Temat: Wyprawka ??
    Od: "RAFAŁ" <r...@p...gazeta.pl>

    Czy po wypowiedzeniu umowy o pracę za wypowiedzeniem 3 miesięcznym z
    przyczyny "likwidacja stanowiska pracy" należy sie tzw. Wyprawka i w jakiej
    wysokości?? Nadmieniam ze na tym stanowisku pracowalem 3lata 10 miesięcy.

    Rafał

  • 2. Data: 2002-10-16 17:21:52
    Temat: Re: Wyprawka ??
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 16 Oct 2002 16:38:52 +0200, "RAFAŁ"
    <r...@p...gazeta.pl> zakodował:

    >Czy po wypowiedzeniu umowy o pracę za wypowiedzeniem 3 miesięcznym z
    >przyczyny "likwidacja stanowiska pracy" należy sie tzw. Wyprawka i w jakiej
    >wysokości?? Nadmieniam ze na tym stanowisku pracowalem 3lata 10 miesięcy.

    W zasadzie się należy (ale są wyjątki). Do 10 lat stażu pracy ogółem 1
    miesięczne wynagrodzenie. Więcej znajdziesz w archiwum - temat często
    się powtarza.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775