PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy jest praca dla webmasterow? › Re: czy jest praca dla webmasterow?
    From: "AcidBurnt" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy jest praca dla webmasterow?
    Date: Thu, 17 Oct 2002 12:51:35 +0200

    raczej ze znajomoscia tylko html, malo co zdzials kazda firma potrzbuje
    formulazy baz dancyh na stronka czyli skryptow PHP, XML

    znajac tylko HTML mozesz powiedziec ze nie umiesz nic

    wiem cos o tym bo sam znam sie duzo na HTML, a nawet bardzo, teraz z kolegom
    postanowilismy na tym zarobic, gdyz on jest syper grfikiem, i zeby cos sie
    udalo to szkalismy ludzi co by na PHP robili i tym podobne skrypty!!!