PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy drugi raz można być absolwentem

  • 1. Data: 2002-04-24 17:04:25
    Temat: czy drugi raz można być absolwentem
    Od: "Agnieszka Mazur" <i...@k...gliwice.pl>

    Witajcie!
    Moze kos zna odpowiedz na moje pytanie. Po ukończeniu szkoly bylam
    absolewntka, teraz koncze szkole i nie wiem czy moge starac sie o staz
    absolwencki.

    Agnieszka Mazur
    kurs internetowy
    i...@k...gliwice.pl

  • 2. Data: 2002-04-25 14:05:46
    Temat: Re: czy drugi raz można być absolwentem
    Od: "Mareczek" <f...@o...com>

    Użytkownik "Agnieszka Mazur" <i...@k...gliwice.pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie!
    > Moze kos zna odpowiedz na moje pytanie. Po ukończeniu szkoly bylam
    > absolewntka, teraz koncze szkole i nie wiem czy moge starac sie o staz
    > absolwencki.

    Możesz być zarejestrowana w UP jako absolwent, jednak staż można odbywać
    tylko jeden raz. Jeżeli wcześniej go nie odbywałaś to możesz się załapać,
    jeśli nie - to nie.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-04-26 08:58:26
    Od: "Agnieszka Mazur" <i...@k...gliwice.pl>

    Użytkownik "Mareczek" <f...@o...com> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > pozdrawiam
    >
    > Dzięki za informacje, stażu wcześniej nie odbyłam bo mi nie przyznali, ale
    może teraz się zalapie
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-04-26 09:43:40
    Od: "ewelinka" <i...@k...gliwice.pl>

    > Użytkownik "Mareczek" <f...@o...com> napisał w wiadomości

    > może teraz się zalapie
    > Pozdrawiam
    >
    > Hej ! Myślę, że jeśli jeszcze nie skorzystałaś ze stażu absolwenckiego to
    możesz teraz się o niego starać pod warunkiem, ze jesteś w UP zarejestrowan
    po raz pierwszy.