PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rachmistrz

  • 1. Data: 2002-04-24 12:55:46
    Temat: Rachmistrz
    Od: "Arleta Nowakowska" <i...@k...gliwice.pl>

    Czesc Rachmitrze!

    Jak u Was po szkoleniach?! Czy już wiecie jak wypisywać okladki oraz druki
    osobowe, a takze formularze R1 i R2? Czy ktoś moze mi powiedziec czy druki
    osobowe wypelnia sie rowniez dla dzieci?

    Pozdrawiam i zycze sympatycznych respondentow

    Arleta

  • 2. Data: 2002-04-24 16:55:23
    Temat: Re: Rachmistrz
    Od: "ewelinka" <i...@k...gliwice.pl>

    Użytkownik "Arleta Nowakowska" <i...@k...gliwice.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > osobowe wypelnia sie rowniez dla dzieci?
    >
    > Pozdrawiam i zycze sympatycznych respondentow

    Podobnie jak Ty jestem po szkoleniu rachmistrzów i... było gorzej jak na
    maturze. Nie wiem skąd brały im się te pytania testowe, ale juz przebrnęłam
    przez to...
    Tak, dzieci również się spisuje. Za osobę jest 2,80 zł.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-04-24 17:10:07
    Od: "Agnieszka Mazur" <i...@k...gliwice.pl>

> [...]
    > osobowe wypelnia sie rowniez dla dzieci?
    >
    > Pozdrawiam i zycze sympatycznych respondentow

    Tez jesem po szkoleniu i czarno to wszystko widze. Jeżeli chodzi o druki
    osobowe to wypełnia się je dla dzieci, nawet dla osób zameldowanych w kraju
    a przebywających za granicą.
    Może orientujesz się jak się wypełnia okładkę jak są dwa mieszkania w jednym
    domu

    Życze przyjemnej pracy

  • 4. Data: 2002-04-24 21:14:12
    Od: "Grzegorz" <g...@g...pl>

    Użytkownik Agnieszka Mazur <i...@k...gliwice.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aa6oue$39h$...@z...polsl.gliwice.pl...

> [...]
    kraju
    > a przebywających za granicą.
    > Może orientujesz się jak się wypełnia okładkę jak są dwa mieszkania w

    Okladki wypelnia sie oddzielnie dla kazdego mieszkania konstrukcyjnego,
    czyli wydzielonego scianami.
    Torche to wszystko skomplikowane, to fakt.

  • 5. Data: 2002-04-25 15:41:15
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Użytkowniczka "Arleta Nowakowska" napisala:
    > Czesc Rachmitrze!

    Ale z nas mafia! ;))

    > Jak u Was po szkoleniach?!

    Juz najwyzsza pora :)

    > Czy już wiecie jak wypisywać okladki oraz druki osobowe,
    > a takze formularze R1 i R2?

    Pikus :)

    > Czy ktoś moze mi powiedziec czy druki
    > osobowe wypelnia sie rowniez dla dzieci?

    Oczywiscie - tez czlowiek :) No chyba, ze na swiat dziecko przyszlo po
    stanie krytycznym. Wtedy nie jest brane pod uwage.

    Tak BTW to dzisiaj mialem losowanie rejonow. Wylosowalem 88 mieszkan i
    okolo 350 osob (w sumie wiec nie mam zle). Dziewczyna pewna miala
    szczescie i wylosowala 500 mieszkancow. Gdy placa 2,80 brutto od osoby
    (brutto, prawda?) to latwo sobie policzyc ile dostanie. A do tego jeszcze
    kilkaset mieszkan i kilka budynkow - za wszystko placi sie osobno. Inna
    dziewczyna zas wylosowala tylko 150 mieszkancow i marne kilkadziesiat
    mieszkan. Troszke dziwnie to podzielili...

    > Pozdrawiam i zycze sympatycznych respondentow

    Dziekuje i wzajemnie :)

    pozdrawiam
    Greg

  • 6. Data: 2002-04-25 22:47:26
    Od: "Onetka" <o...@p...onet.pl>

    Greg napisał(a) w wiadomości: <3cc8259b$1_2@news.vogel.pl>...
> [...]
    >dziewczyna zas wylosowala tylko 150 mieszkancow i marne kilkadziesiat
    >mieszkan. Troszke dziwnie to podzielili...

    Rany!!!
    To ja myślałam, że przydzielą rejon ,w miarę możliwości, który sama
    sobie wybrałam, a tu widzę ...jakieś losowanie!

    Strasznie dużo chętnych zrezygnowało...Powiedziano nam, że dostaniemy
    wiecej mieszkań do spisania......hmm...za te same pieniądze ( od
    formularza)....Tylko kiedy to robić...Spać i jeść przecież trzeba, a
    ludzie w nocy, czy w niedzielę nie wpuszczą do mieszkania.
    Chodzi fama, że będa zaprzęgani do tej roboty urzędnicy państwowi, w
    ramach swojej własnej pracy, bo jest za mało rachmistrzów.

    Pozdrawiam,
    onetka