PracaGrupypl.praca.dyskusje › czeki "INTER - CARD"

  • 1. Data: 2002-03-24 13:25:58
    Temat: czeki "INTER - CARD"
    Od: "Ela Sz" <s...@k...net.pl>

    ja o tym słyszałam, sprawdzałam ceny w tych hotelach.
    z regóły sa to pensjonaty. Mim zdaniem nie jest to opłacalne bo jeśli ktoś
    chce niskim kosztem spędzić czas w jakimś miejscu to duzo jest pokoi do
    wynajęcia w różnych miejscach.
    Dzienne obowiązkowe wyżywienie to jakieś ok 50 zł za osobę w Polsce za
    granica koszta są o wiele większe.
    A jeśli wyślesz zgłoszenie to karta jest u ciebie w domu na następny dzień
    (i trzeba za nią zapłacić ok 47 zł), więc jest to chyba naciąganie
    niezorienotwncyh ludzi.

  • 2. Data: 2002-03-25 12:37:24
    Temat: Re: czeki "INTER - CARD"
    Od: "www.vidi.biz.pl" <N...@w...pl>

    > A jeśli wyślesz zgłoszenie to karta jest u ciebie w domu na następny dzień
    > (i trzeba za nią zapłacić ok 47 zł), więc jest to chyba naciąganie
    > niezorienotwncyh ludzi.

    Właśnie wysłałem 6 maili jak sobie życzyli i dopiero teraz sie dowiedziałem
    , że muszę zapłacić 45 zł za darmowy czek:))
    To bardzo NIEUCZCIWE.

    Sama oferta 14 darmowych noclegów dla dwóch osób, pod warunkiem wykupienia
    wyżywienia może być opłacalna. Ale te 45 zł. I zobacz na ich stronie ile
    osób już zapłaciło (jeśli to prawda).Piekny biznes.

    Kuba
    www.vidi.biz.pl