PracaGrupypl.praca.dyskusjeczeki "INTER - CARD" › czeki "INTER - CARD"
    From: "Ela Sz" <s...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: czeki "INTER - CARD"
    Date: Sun, 24 Mar 2002 14:25:58 +0100

    ja o tym słyszałam, sprawdzałam ceny w tych hotelach.
    z regóły sa to pensjonaty. Mim zdaniem nie jest to opłacalne bo jeśli ktoś
    chce niskim kosztem spędzić czas w jakimś miejscu to duzo jest pokoi do
    wynajęcia w różnych miejscach.
    Dzienne obowiązkowe wyżywienie to jakieś ok 50 zł za osobę w Polsce za
    granica koszta są o wiele większe.
    A jeśli wyślesz zgłoszenie to karta jest u ciebie w domu na następny dzień
    (i trzeba za nią zapłacić ok 47 zł), więc jest to chyba naciąganie
    niezorienotwncyh ludzi.