PracaGrupypl.praca.dyskusje › Projekt menu dla baru - pytanie.

  • 1. Data: 2007-06-29 23:05:26
    Temat: Projekt menu dla baru - pytanie.
    Od: "Woojas" <w...@i...pl>

    Witam serdecznie,
    mam pytanie, czy ktoś może orientuje się ile tak mniej więcej kosztuje
    wykonanie projektu graficznego takiego menu, gdyż ostatnio otrzymałem
    propozycje wykonania takiego zlecenia z jednego baru, ale nie mam pojęcia
    jakiej zapłaty należy zarządać.
    Będę wdzięczny za wszelaką pomoc.
    Pozdrawiam,
    Woojas

  • 2. Data: 2007-06-29 23:30:44
    Temat: Re: Projekt menu dla baru - pytanie.
    Od: "JAcek" <z...@a...su>

    Zacznij od 1000, no chyba że Radisson ;) (wtedy zacznij od 10 000)
    Zawsze będzisz miał z czego odpuścić

    Darek

  • 3. Data: 2007-06-30 06:25:54
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    .... nie mam pojęcia jakiej zapłaty należy zarządać.

    Hm, więc wg. własnych potrzeb .= 2 osoby * 2 tygodnie w Egipcie = 4 000
    brutto
    PASUJE ?

    p.s.
    bardzo lubię takie pytania
    Wychodzi na to iż tacy ludzie powinni pracować dla kogoś ,jeśli nie
    potrafią wycenić swojej pracy
    ,a do teg opotem psują rynek swoimi stawkami.

    pozdrawiam
    rafal

  • 4. Data: 2007-06-30 09:23:16
    Od: "Bartek" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > Wychodzi na to iż tacy ludzie powinni pracować dla kogoś ,jeśli nie
    > potrafią wycenić swojej pracy
    > ,a do teg opotem psują rynek swoimi stawkami.

    Może dlatego warto odpowiedzieć na takie pytanie? Dzięki temu nie będzie
    "psucia rynku".

    Ja osobiście nie siedzę w grafice, ale policzył bym 100 zł * ilość
    spędzonych godzin nad projektem + dodatkowa kwota związana z poprawkami.

    B.Z.

  • 5. Data: 2007-06-30 11:11:29
    Od: "Woojas" <w...@i...pl>

    Dzięki za pomoc, z takiego właśnie powodu postanowiłem zapytać, aby nie było
    tzw. psucia rynku, gdyż nie chciałem zażądać stawki zbyt wysokiej, ale też
    zbyt niskiej i wydaje mi się, że zapłata 100 zł. za godz. plus poprawki to
    rozsądna cena.
    Pozdrawiam,
    Woojas

  • 6. Data: 2007-06-30 14:34:23
    Od: "CZYŚCIWO" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Woojas" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Dzięki za pomoc, z takiego właśnie powodu postanowiłem zapytać, aby nie
    > było tzw. psucia rynku,

    Nie martw się. Rynku (wolnego) nie można popsuć. Albo jest, albo go nie ma.
    To że ktos za jakąś robote weźmie mniej pieniędzy niż zazwyczaj inni biorą
    to jest objaw jego istnienia a nie popsucia.

    --
    CZYŚCIWO tekstylne wielokrotnego użytku = brak odpadów!
    Telefon 0-800-MEWA-00

  • 7. Data: 2007-06-30 14:34:59
    Od: "CZYŚCIWO" <c...@o...pl>

  • 8. Data: 2007-06-30 16:37:43
    Od: Kuroi Bonza <b...@s...com>

    Woojas pisze:
> [...]
    > wykonanie projektu graficznego takiego menu, gdyż ostatnio otrzymałem
    > propozycje wykonania takiego zlecenia z jednego baru, ale nie mam pojęcia
    co to znaczy menu dla baru? to menu ma stac pod barem, na barze, czy ma
    to byc na stronie internetowej baru?
    Na stolarce i grafice sie nie znam, wiec tu sie nie wypowiem.

    Jezeli ma to byc menu na www, to w ustaleniu ceny pomoga Ci nastepujace
    przyklady pytan:
    - jaka ma byc technologia wykonania menu (flash, czy cos innego)
    - czy Ty to bedziesz mogl zrobic i na tym tez zarobic, czy robisz sam
    projekt a na reszcie ktos inny zarobi
    - jak bardzo rozbudowane ma byc to menu (czy tylko zwykle boczne, czy
    jego elementy maja byc tez w innych miejscach strony, ile ma wchodzic
    podstron - sam wiesz ze ilosc tekstu wplywa na grafike)
    - czy serwis jest juz rozpisany, czy Ty masz sie tym zajac
    - wreszcie jak duzy to jest bar i w jakim miescie - to takze wplywa na
    stawke ktorej mozesz zarzadac.

    na podstawie tego co podales nikt Ci stawki nie poda, do takiej wyceny
    powinny byc odpowiedzi na minimum te pytania ktore Ci podalem

    Dariusz
    Bądź najlepszy! http://www.kaizen-edu.com
    Płyta za darmo! http://www.sukces.samodoskonalenie.com
    GRUPA DYSKUSYJNA http://skocz.pl/kaizen-new

  • 9. Data: 2007-07-02 14:45:53
    Od: "deklan" <n...@...pl>

> [...]
    > wykonanie projektu graficznego takiego menu, gdyż ostatnio otrzymałem
    > propozycje wykonania takiego zlecenia z jednego baru, ale nie mam

    Darmowy abonament na obiady przez rok