PracaGrupypl.praca.dyskusje › cv i list motywacyjny a e-mail

  • 11. Data: 2002-09-25 08:08:53
    Temat: Re: cv i list motywacyjny a e-mail
    Od: a...@a...net

    b-a-rt <b...@w...pl> wrote:
    > czy CV i list motywacyjny wysylac mam jako zalaczniki czy tez po prostu
    > wkleic ich tekst do tresci emila ???

    > dzieki za mnostwo odpowiedzi

    Zalacznik.

    Poza tym najlepiej czego by kto nie mowil w txt...
    tyle ze problem robi sie z kodowaniem polskich znakow
    bo linux uzywa innego (porpawnego;P) winda winiso i niebardzo
    przekladaja sie... wiec jak napiszesz poprawnie Ty bedziesz ok, ale
    ktos moze widziec kszaki, a ze jak juz bylo wiekszosc sekretarkopodobnych
    sie na tym nie zna, moga Cie olac.

    i tu powstaje pytanie jak pisac winiso/poprawne/czy wogole bez polskich znakow
    zastanawiam sie nad tym od jakiegos czasu i srednio mam pomysl...

    A co do pdf'ow
    pomijalna sprawa jest ze taka panienka nie bedzie wiedziala co to
    problem robi sie inny, w wiekszosci wiekszych firm jest zakaz instalowania
    na komputerach chociazby i darmowych aplikacji... nikt potem nie chce sie
    instpekcji tlumaczyc, bo jak sie inspektor niekumaty znajdzie to bedzie skucha.

    anka

  • 12. Data: 2002-09-25 08:09:24
    Temat: Re: bzdury!
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    "Krzysztof Filipiak" <k...@q...org> wrote in message

    > Twierdzenie ze na swiecie standardem jest *.doc, moze tylko swiadczyc o
    > twojej malej kulturze informatycznej ...

    może posiadam niską "kulturę informatyczną" ale standardem korporacyjnym
    (oraz większość firm) jest *.doc czy tego się chce czy nie i tego nie
    zmienisz tym że "to ci się nie podoba", można dyskutować jedynie czy jest on
    dobry czy zły, bezpieczny czy nie. to jest tak jakbyś nie zgadzał się z
    twierdzeniem, że woda jest mokra i twierdził, że jest sucha - może to ci się
    tylko podobać lub nie, ale powinieneś to przyjąć do wiadomości. możesz
    oczywiście także tego nie przyjąć i zakładać że woda jest sucha (hehe) ale
    wtedy twoje poczynania mogą kończyć się w wielu przypadkach niepowodzeniem
    powodowanym tym właśnie błędnym założeniem (możesz np. zmoczyć sobie buty
    lub nawet się utopić :-))))))

    A tak na marginesie to czym sie zajmujesz?
    > Bo
    > napewno nie informatyka ...

    hehe... informatyka to bardzo pojemna definicja... a ty - pewnie admin
    sieci blokowej z serwerem na 386SX? -)))))))

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 13. Data: 2002-09-25 08:10:13
    Od: "Maura" <m...@y...com>

    > (...)
    > (...)
    >
    > Twierdzenie ze na swiecie standardem jest *.doc, moze tylko swiadczyc o
    > twojej
    > malej kulturze informatycznej ... A tak na marginesie to czym sie
    zajmujesz?
    > Bo
    > napewno nie informatyka ...
    >
    > Pozdrawiam
    > Krzysztof Filipiak

    A czy teraz tylko informatycy szukaja pracy i wysyłaja CV e-mailem???? Nie
    wydaje mi się... A większość jednak używa Worda do zrobienia CV i przesyła
    później właśnie w *.doc.

    Po prawdzie to tego pdfa też z czegoś trzeba zrobić... ;)

  • 14. Data: 2002-09-25 08:13:09
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Wed, 25 Sep 2002 10:01:19 +0200, "Tomek Zieliński"
    <t...@f...org.pl> wrote:

    >"jerzu" <j...@i...pl> wrote in message

    >A w jakim formacie publikowane są prace naukowe?

    No i co to ma wspólnego z tematem dyskusji?
    Wysyłając e-maila z cv/lm w formacie *.pdf w 75% przypadków w Polsce
    trafia on do sekretarki, działu personalnego czy innej komórki HR. Jak
    nie ma zainstalowanego na tym komputerze Acrobat Readera to Twoja
    oferta jest przenoszona do kosz (Znowu jakieś wirusy). Takie są
    polskie realia.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 15. Data: 2002-09-25 08:14:14
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    "Jacek" <g...@p...onet.pl> wrote in message

    > Trzeba miec przegladarke do Acrobata mlotku. Sekretarki i HRowy do ktorych
    > to trafia na ogol maja blade pojecie o kompach a o tym, zeby wiedziec ze
    > *.pdf to nie wirus wie niewiele z nich i jeszcze zeby zainstalowac sobie
    > samemu acrobata to wie zupelnie sladowa ilosc. No ale jesli to wiedza to
    nie
    > sa sekretarkami...

    dzięki... miałem to napisać ale już mi sił brakuje... co tydzień nowy
    nawiedzony...

    > A co jesli wysylam do tych pozostalych 60%? A masz jakies dane o firmach
    > szwedzkich, dunskich, wloskich albo islandzkich? chcialbym wieedziec...

    daj sobie luzu... może i mają linuxy ale jako serwery poczty czy web, ale
    Sekretarin Frau Helga ma pewnie w 99,9 przypadkach jakieś windowsy z
    wordokompatybilnym (hehe) edytorem

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 16. Data: 2002-09-25 09:07:35
    Od: "Jacek" <g...@p...onet.pl>

    > daj sobie luzu... może i mają linuxy ale jako serwery poczty czy web, ale
    > Sekretarin Frau Helga ma pewnie w 99,9 przypadkach jakieś windowsy z
    > wordokompatybilnym (hehe) edytorem

    zartowalem! >:))) Po prostu kocham, jak ktos puszcza takie pierdy jak ten
    n.w.

    A szczegolnie uwielbiam nawiedzonych komputerowcow .Kiedys taki "expert"
    sformatowal mi caly dysk, bo "nic sie nie dalo zrobic"... :)))

    pzdr

    jacek

  • 17. Data: 2002-09-25 09:14:36
    Od: "Cyneq" <c...@p...fm>

    Użytkownik "maciek" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > CV w formacie worda swiadczy o nie znajomosci podstawowych regul
    przesylania
    > dokumentow w pajeczynie.
    > dla powaznych firm jest to znak ze klienta nalezy potraktowac jak sobie
    > zasluzyl.
    > chcesz miec wieksze szanse i pewnosc ze wszyscy obejrza twoj dokument tak
    > jak go napisales to wykonaj go w formacie pdf.
    > to tak samo proste jak w wordzie.
    > UWAGA: ponad 40% duzych niemieckich firm korzysta z linuxa, a tam format
    > *.doc nie istnieje.

    Ale my jesteśmy w Polsce, i panie które przyjmują te maile znają tylko
    autluka i łorda. Jak wysyłałem pda-a, to dostawałem odpowiedzi "proszę
    przysłać dokumenty w formacie Łorda".

    Pozdr
    Cyneq

  • 18. Data: 2002-09-25 09:20:50
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    b-a-rt <b...@w...pl> wrote:
    > czy CV i list motywacyjny wysylac mam jako zalaczniki czy tez po prostu
    > wkleic ich tekst do tresci emila ???

    Jeżeli pracodwawca nie określił jak, to wklej w treść jako ascii.
    ALbo po prosty zapytaj.

    --
    ___________ (R)

  • 19. Data: 2002-09-25 09:21:18
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 25 Sep 2002 08:15:31 +0200, "maciek" <w...@w...pl>
    zakodował:

    >UWAGA: ponad 40% duzych niemieckich firm korzysta z linuxa, a tam format
    >*.doc nie istnieje.

    Serio? Który Office pod linuxa nie czyta doca?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 20. Data: 2002-09-25 09:22:00
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Jacek <g...@p...onet.pl> wrote:

    > Potwierdzam. Lepiej wydslac jako zalacznik. Word w zupelnosci wystarczy. Ja
    ... do tego, aby CV zostało odstrzelone bez pytania.

    P.S. na przykład u mnie.

    --