PracaGrupypl.praca.dyskusje › cv i list motywacyjny a e-mail

  • 171. Data: 2002-10-12 13:00:40
    Temat: Re: cv i sio uobuzy :)))
    Od: suo <s...@k...pl>

    On Thu, 10 Oct 2002 22:43:02 +0200, "Cezary
    Stypulkowski" <t...@s...tenbit.pl> wrote:
    >sio z grupy uobuzy jedne ;)))
    >jest jeszcze irc/chat/gg/icq/inne*

    Dla Płaszczyca to zbyt skomplikowane ;o)

  • 172. Data: 2002-10-16 12:17:52
    Temat: Re: cv i list motywacyjny a e-mail
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On 1 Oct 2002 21:31:34 GMT, Roman Kubik <r...@p...com.pl> wrote:

    >- bez PL literek, bo tez moze byc problem z wydrukowaniem

    Trochę to niepoważne...

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 174. Data: 2002-10-16 12:17:53
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Thu, 03 Oct 2002 18:12:27 +0200, Marcin Nowakowski
    <m...@n...irc.pl> wrote:

    >Oj, tu sie nie zgodze, znam Adama z innej grupy i tam jest osoba,
    >bardzo rozeznana w temacie, piszaca o wiele sensowniej [;)] i majaca
    >wiele do powiedzenia.

    Z jakiej grupy? Bo na tych które ja czytam to Adaś baaardzo rzadko
    pisuje z sensem. A na dokładkę należy do ludzi którzy nie potrafią
    przyznać się do pomyłki tylko brną dalej w swoich błędnych
    przekonaniach. A że ma wiele do powiedzenia to fakt - produkuje
    niezliczone ilości postów. Ale nie liczy się ilość...

  • 175. Data: 2002-10-16 12:17:53
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On 4 Oct 2002 08:24:18 GMT, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> wrote:

    >A wiesz, że publiczne pomówienia grozi kara pozbawienia wolności?

    Gdzie Ty tu widzisz pomówienie, he? Kolega adamb999 wyraził tylko
    "swoje zdanie na Twój temat". Kojarzysz to? A może już zapomniałeś??
    Pewnie zapomniałeś - masz iście wybiórczą pamięć i zapominasz to co
    dla Ciebie jest niewygodne.

  • 173. Data: 2002-10-16 12:17:53
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On 4 Oct 2002 15:16:51 GMT, Roman Kubik <r...@p...com.pl> wrote:

    >...duza pewnosc siebie i totalny brak kultury i wzorcowa arogancje ;-)
    >to z pewnoscia w dzisiejszych czasach bardzo pomaga.

    Widzisz - Adasiowi już to powiedziano na kilku grupach. Niestety - nie
    przyjmuje on tego do wiadomości. A szkoda...

  • 176. Data: 2002-10-16 21:35:29
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    jerzu <j...@i...pl> wrote:

> [...]
    > "swoje zdanie na Twój temat". Kojarzysz to? A może już zapomniałeś??
    > Pewnie zapomniałeś - masz iście wybiórczą pamięć i zapominasz to co

    Ależ nie, Jerzu. Gdyby napisał 'uważam że, ' - to wtedy by było
    wyrażenie własnej opinii. Nie jest tak.

    --
    ___________ (R)

  • 177. Data: 2002-10-22 10:18:28
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On 16 Oct 2002 21:35:29 GMT, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> wrote:

    >Ależ nie, Jerzu. Gdyby napisał 'uważam że, ' - to wtedy by było
    >wyrażenie własnej opinii. Nie jest tak.

    Jak zwykle czepiasz się słówek...

  • 178. Data: 2002-10-22 14:56:34
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    jerzu <j...@i...pl> wrote:

    > Jak zwykle czepiasz się słówek...

    Widzisz, kiedy mowa o wyrażaniu się, to mowa własnie o słowach. Jedne
    wyrażają opinię, inne stwierdzają fakty. Te drugie moga być
    pomówieniami.

    --