PracaGrupypl.praca.dyskusjecv i list motywacyjny a e-mail › Re: cv i list motywacyjny a e-mail
    From: a...@a...net
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: cv i list motywacyjny a e-mail
    Date: Wed, 25 Sep 2002 08:08:53 +0000 (UTC)
    Sender: Anna Parol <a...@q...astercity.pl>

    b-a-rt <b...@w...pl> wrote:
    > czy CV i list motywacyjny wysylac mam jako zalaczniki czy tez po prostu
    > wkleic ich tekst do tresci emila ???

    > dzieki za mnostwo odpowiedzi

    Zalacznik.

    Poza tym najlepiej czego by kto nie mowil w txt...
    tyle ze problem robi sie z kodowaniem polskich znakow
    bo linux uzywa innego (porpawnego;P) winda winiso i niebardzo
    przekladaja sie... wiec jak napiszesz poprawnie Ty bedziesz ok, ale
    ktos moze widziec kszaki, a ze jak juz bylo wiekszosc sekretarkopodobnych
    sie na tym nie zna, moga Cie olac.

    i tu powstaje pytanie jak pisac winiso/poprawne/czy wogole bez polskich znakow
    zastanawiam sie nad tym od jakiegos czasu i srednio mam pomysl...

    A co do pdf'ow
    pomijalna sprawa jest ze taka panienka nie bedzie wiedziala co to
    problem robi sie inny, w wiekszosci wiekszych firm jest zakaz instalowania
    na komputerach chociazby i darmowych aplikacji... nikt potem nie chce sie
    instpekcji tlumaczyc, bo jak sie inspektor niekumaty znajdzie to bedzie skucha.

    anka