PracaGrupypl.praca.dyskusje › cv i list motywacyjny a e-mail

  • 141. Data: 2002-10-08 20:17:10
    Temat: Re: cv i list motywacyjny a e-mail
    Od: suo <s...@k...pl>

    On 8 Oct 2002 13:40:38 GMT, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> wrote:

    >suo, czy ty potrafisz kiedykolwiek spotkac sie z kims sam na sam, czy
    >tez musisz miec podporke z kolka wzajemnej adoracji?

    Potrafię i czynię, jednakże w żadnym stopniu nie zmniejsza to twej
    żałosności IRL.

    --
    suo

  • 142. Data: 2002-10-08 20:33:40
    Od: suo <s...@k...pl>

    On 8 Oct 2002 13:42:05 GMT, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> wrote:
    >O, Januszku, znowu z suo sie razem brandzlujecie? Ciekawe, czy
    >samodzielnie, bez podporki drugiego cos potraficie :-)

    Płaszczycu, nie sądź każdego swoją miarą - jeżeli ty brandzlujesz się
    ze swoimi kolegami to nie znaczy, że cały świat jest wedle twej
    miernej modły.

    --
    suo

  • 143. Data: 2002-10-08 22:17:06
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Wbrew pozorom, ich czytanie to najmniejszy problem. Trzeba je zebrać,
    > przechować, przeprocesować. Aby to zrobić ja uzywam takiej śmiesznej
    > bazy danych, do której leci tekst (same znaki).

    Niniejszym informuje, ze wlasnie zlozyles sam na siebie donos. Bo, jak
    rozumiem, pisemnej zgody kandydata na przetwarzanie danych osobowych nie
    masz?

    A e-mail w RP dokumentem nie jest...

    Sam zadzwonisz do GIODO?

    :-)

    M.

  • 144. Data: 2002-10-09 08:43:55
    Od: "Piotr" <p...@N...gazeta.pl>

    "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> wrote in message
    > Nie znasz mnie i nie wiesz czym się zajmuje. Nie możesz więc wiedzieć
    > czy czasem nie jestem konkurencja dla Ciebie.

    Może napiszesz Adamie czym się zajmujesz? Albo chociaż w jakiej branży
    pracujesz bo wiele by to wniosło do dyskusji.
    pozdrawiam
    Piotr

  • 145. Data: 2002-10-09 10:16:30
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    suo <s...@k...pl> wrote:

    > Potrafię i czynię, jednakże w żadnym stopniu nie zmniejsza to twej
    > żałosności IRL.

    Jak do tej pory zawsze występujesz w dueciku z JMK. Jak zobaczę Cie
    samego przeciw wielu, a nie tak jak dotychczas w dwóch na jednego, to
    uwierzę.
    --
    ___________ (R)

  • 146. Data: 2002-10-09 10:17:30
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org> wrote:

    > Niniejszym informuje, ze wlasnie zlozyles sam na siebie donos. Bo, jak
    > rozumiem, pisemnej zgody kandydata na przetwarzanie danych osobowych nie
    > masz?

    Niniejszym informuję, że wysnułeś własnie nieprawdziwe oskarżenie, a
    skoro zrobiłeś to publicznie, to również publicznie za to przeproś.

    --
    ___________ (R)

  • 147. Data: 2002-10-09 10:18:21
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    b...@a...pl wrote:

    > Błędnym założeniem napewno jest to które sam czynisz zakładając że napewno masz
    > rację.

    Własnie dokonałaś błednego założenia, iż ja coś zakładam.

    --
    ___________ (R)

  • 148. Data: 2002-10-09 10:19:33
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Piotr <p...@n...gazeta.pl> wrote:

    > Może napiszesz Adamie czym się zajmujesz? Albo chociaż w jakiej branży
    > pracujesz bo wiele by to wniosło do dyskusji.

    Absolutnie nic by to nie wniosło w kwesti, czy Beata może twierdzić bez
    tej informacji, czy jest, czy nie, moja konkurencją.

    --
    ___________ (R)

  • 149. Data: 2002-10-09 10:21:37
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    suo <s...@k...pl> wrote:

    > Płaszczycu, nie sądź każdego swoją miarą - jeżeli ty brandzlujesz się
    > ze swoimi kolegami to nie znaczy, że cały świat jest wedle twej
    > miernej modły.

    Nie, cały nie jest. Tylo Ty i JMK zawsze wyskakujecie razem. I zawsze we
    dwójke nakręcacie śię wzajemnie przekonując jacy to wy nie jesteście
    wspaniali. Takie samopodnoszenie własnej oceny.

    Mam wrażenie, że gdyby nie ta wzajemna adoracja to bylibyście niewiele
    mającymi do powiedzenia szaraczkami.

    --

  • 150. Data: 2002-10-09 10:22:53
    Od: "Beata" <b...@p...onet.pl>

    Poniżej pewnego poziomu rozmowy nie schodźmy bo nie będzie to z korzyścią a
    ani dla ciebie ani dla mnie. Pozwól więc że zakończymy pogawędkę (trudno to
    nazwać dyskusją gdyż nic merytorycznego z niej nie wynikło). Miłego dnia -
    Beata