PracaGrupypl.praca.dyskusje › cv i list motywacyjny a e-mail

  • 131. Data: 2002-10-08 10:55:37
    Temat: Re: cv i list motywacyjny a e-mail
    Od: suo <s...@k...pl>

    On 4 Oct 2002 08:24:18 GMT, Adam Płaszczyca
    <_...@i...pl> wrote:
    >A wiesz, że publiczne pomówienia grozi kara pozbawienia wolności?

    O - patrzcie - jak płaszczyc na innych grupach
    pomawia to jest dobrze- jak płaszczyca określają
    zgodnie z prawdą to jest źle - typowa mentalność
    kalego.

    >Tak! Pracuj w McDonalds!

    Adasiu, skoro pracujesz jako quasikierownik
    niższego rzędu w IT to powinieneś wiedzieć, że
    kolega Adam nie pracuje w McD ale w innej firmie -
    chociaż też z trzyliterowym skrótem.

    >No dla Ciebie, to one były bystre :-)

    Dla Ciebie, Adami, bystrość kobiet się liczy w
    ujeżdżanych Granadach?

    >Nie, Ty do roboty, bo zaraz Cię inni wyprzedzą. Tyraj, tyraj, a jak się
    >natyrasz, to zobaczysz zelówke buta.

    Cóż Adasiu, nie wyprzesz się jednak tego, że w
    zeszłym roku dostałeś megaburę za używanie
    firmowego komputera do celów niefirmowych czyli do
    bzdurzenia na usenecie.

    --
    suo

  • 132. Data: 2002-10-08 10:57:44
    Od: suo <s...@k...pl>

    On 4 Oct 2002 15:16:51 GMT, Roman Kubik
    <r...@p...com.pl> wrote:
    >...duza pewnosc siebie i totalny brak kultury i wzorcowa arogancje ;-)
    >to z pewnoscia w dzisiejszych czasach bardzo pomaga.

    Adaś jest li tylko tygrysem internetu - IRL jest
    bardziej żalosny niż na usenecie.

    --
    suo

  • 133. Data: 2002-10-08 11:43:16
    Od: "Janusz M. Kamiński" <j...@r...biz>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > A wiesz, że publiczne pomówienia grozi kara pozbawienia wolności?

    A wiem, że Adamu Płaszczycu by trzeba polskie gramatykie umieć.

    --
    Pozdrawiam,
    Janusz M. Kamiński j...@r...biz

  • 134. Data: 2002-10-08 13:40:38
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    suo <s...@k...pl> wrote:

    > Adaś jest li tylko tygrysem internetu - IRL jest
    > bardziej żalosny niż na usenecie.

    suo, czy ty potrafisz kiedykolwiek spotkac sie z kims sam na sam, czy
    tez musisz miec podporke z kolka wzajemnej adoracji?

    --
    ___________ (R)

  • 135. Data: 2002-10-08 13:42:05
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    "Janusz M. Kamiński" <j...@r...biz> wrote:
    > A wiem, że Adamu Płaszczycu by trzeba polskie gramatykie umieć.

    O, Januszku, znowu z suo sie razem brandzlujecie? Ciekawe, czy
    samodzielnie, bez podporki drugiego cos potraficie :-)

    --
    ___________ (R)

  • 136. Data: 2002-10-08 15:15:23
    Od: b...@a...pl

    > Która powoduje, że w odróżnieniu od innych - pracuję i całkiem nieźle
    > zarabiam. Piszcie dalej w wordzie - dzięki temu na rynku pracy mam
    > mniejszą konkurencję :-)

    Konkurencję to może masz ale jak narazie oceniam to w kategorii wypisywania
    głupot. Nie znasz mnie i nie wiesz czym się zajmuję. Napewno nie jesteś
    konkurencją dla mnie.
    A wracając do tematu jeszcze nie spotkałam na szczęście pracodawcy który
    kandydatów ocenia po formacie w jakim złożyli cv - tak się składa że większą
    wagę przykładają do kwalifikacji, chyba że szukasz edytora tekstu i
    sformatowanie pisma jest jednym z kryteriów oceny. No ale zapewne moje
    doświadczenia są niczym w porównaniu z Twoimi więc może niech każde pozostanie
    w swoim świecie. Beata

  • 137. Data: 2002-10-08 16:04:36
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    b...@a...pl wrote:

    > Konkurencję to może masz ale jak narazie oceniam to w kategorii wypisywania
    > głupot. Nie znasz mnie i nie wiesz czym się zajmuję. Napewno nie jesteś
    > konkurencją dla mnie.

    Nie znasz mnie i nie wiesz czym się zajmuje. Nie możesz więc wiedzieć
    czy czasem nie jestem konkurencja dla Ciebie.

> [...]
    > doświadczenia są niczym w porównaniu z Twoimi więc może niech każde pozostanie

    Za to wielu przykłada wagę do nie popełniania błędów przez dokonywanie
    błędnych założeń.

    --
    ___________ (R)

  • 138. Data: 2002-10-08 17:18:23
    Od: b...@a...pl

> [...]
    > czy czasem nie jestem konkurencja dla Ciebie.

    > Za to wielu przykłada wagę do nie popełniania błędów przez dokonywanie

    Błędnym założeniem napewno jest to które sam czynisz zakładając że napewno masz
    rację. Możesz wymagać czego chcesz Twoje prawo tak samo jak pozostałych uważac
    że twoje wymagania są idiotyczne. Może czas to zrozumieć. Dochodzenie swoich
    racji nie przechyla szali na Twoją korzyść - ale to też Twoja sprawa. Podobnie
    sprawa ma się z ocenami. Oceniasz ludzi na podstawie sobie tylko znanych
    kryteriów Ok - kazdy to robi. Tyle że Ty podobno jesteś szefem "czegoś tam"
    (nie pamietam) więc można wymagać od Ciebie odrobiny obiektywizmu. Ja osobiście
    go nie zauwazyłam. A to żle świadczy o jakimkolwiek pracodawcy. Jesli zaś
    chodzi o konkurencję to pewnie masz rację ja dla Ciebie też nią nie jestem - z
    prostego powodu nie przypominam sobie żadnego Płaszcycy który zajmuje się tym
    co ja - tak więc nie ta branża. Życzę więcej elastyczności. Beata

  • 139. Data: 2002-10-08 17:52:00
    Od: "pt" <p...@p...invalid>

> [...]
    >starszy pls...

    >no i txt otwiera sie pod widnowsem tak samo latwo jak doc
    >i tak samo latow sie drukuje...
    >a przy tym otworzy je tez przebrzydly pingwiniarz ;-)))

    >ale to juz moje problmey komputeryka nie mikrosoftowego :-),
    >gdybym byl moja zona (nieinformatyk) zdecydowanie malowalbym doce.
    >i uzywalbym w nich TAB-ELEK a nie TAB-ulatorow i TAB-ow.
    >w tabelce mozna _ladniej_ ulozyc.
    >to co pisal _555@irc o roznych drukarkach/marginesach i jak rozwalaja
    >strukture (TABowa!) zdecydowanie mialo sens. tabelka trudniej zepsuc.
    Facet, wyślij w HTML'u i nie truj d...y

  • 140. Data: 2002-10-08 18:59:15
    Od: "Janusz M. Kamiński" <j...@r...biz>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Nie znasz mnie i nie wiesz czym się zajmuje. Nie możesz więc wiedzieć
    > czy czasem nie jestem konkurencja dla Ciebie.

    Niniejszym uznaje to za dowcip wieczoru :)